Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Website huwelijk

  10-5-2005 21:07:43
Hallo allemaal,

regelmatig kom ik hier eens piepen om de spannende voorbereidingsverhalen van iedereen te lezen. Supertof! Wij zijn ook volop bezig met ons huwelijk, momenteel nog 74 dagen te gaan, nu begint het wel heel kort te worden.
We hebben sinds het begin van onze voorbereidingen een stuk van onze website voorbehouden voor ons huwelijk, met een dagboek en wat foto's. Als je tijd hebben groeit deze site hopelijk nog een beetje.
Iedereen die zin heeft om ons verhaal eens te lezen, surf dan maar eens naar http://users.pandora.be/Bertone79 en dan klikken naar ons huwelijk. Je mag natuurlijk ook altijd een berichtje nalaten in ons gastenboekje!

Vele groetjes van Heidi en Bjorn en succes met alle verdere voorbereidingen!!!

Heidi
23-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1065


Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik11-5-2005 10:06:03

Hey,

Wij hebben ook zo'n idee gehad, dus als jullie daar eens een kijkje willen gaan nemen kan dat op users.poink.be/ingrid-ludo

Ik ga alvast eens op die van jullie piepen!

Groetjes,
Ingrid



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik11-5-2005 10:08:38

Hey, wat leuk, zeg, jullie hebben dezelfde trouwringen als wij!!!! Voor ons is het wel nog even wachten: nog 10 dagen te gaan en dan zijn we ook getrouwd. Toffe site!



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik11-5-2005 13:53:48

Mooie site!
De trouwringen zijn erg in trek, denk ik. Want de onze zijn ook dezelfde!

Veel succes!!

Isabelle



Heidi
23-7-2005
 Meld misbruik11-5-2005 18:51:42

Dat wil zeggen dat jullie goede smaak hebben van ringen hé :-) hihi. Wij vonden ze in ieder geval prachtig, gewoon en toch speciaal.

Ingrid jouw site is ook heel tof. Sjiek gedaan!

Groetjes en alvast een mooie huwelijksdag toegewenst!



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik12-5-2005 9:27:36

Hihi, bedankt, Heidi. Welja, wij vonden ze ook simpel, maar toch wel heel mooi. Goeie keuze, hoor, Isabelle! ;-)



Didier
25-8-2005
 Meld misbruik12-5-2005 12:45:55

Leuke site!
Neem gerust ook eens een kijkje op onze website: www.timme-didier.be
(Nog 44 dagen te gaan!)



Heidi
23-7-2005
 Meld misbruik12-5-2005 13:08:35

Hey timme en didier,

amai coole website, heel knap gedaan!

Ik zie dat jullie van dezelfde streek zijn als wij! Wij trouwen in Mortsel, en ons feest is in Edegem. We zijn bijna buren :-)

Alvast een dikke proficiat en nog veel huwelijksplezier!

Groetjes,

heidi en bjorn



Els
1-4-2006
 Meld misbruik16-5-2005 19:49:58

Hey broer en schoonzus van onze onderburen...

wij hebben ondertussen ook een site, je kan ook altijd eens gaan kijken: http://users.poink.be/martijn_els

groetjes,
Els


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...