Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menu

  28-7-2008 13:23:02
fiogf49gjkf0d
Goedemiddag allen,

Wij trouwen op 23/08/08 en beetje bij beetje worden de meeste dingen afgerond.

Enkel vinden we maar geen origineel en tof idee om onze menus op de tafels te zetten.

Iemand soms ideetjes?

Alvast bedankt

Melissa
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1004


Melissa
29-3-2008
 Meld misbruik28-7-2008 14:21:54

fiogf49gjkf0d
Hallo naamgenootje :o)

onze menu's waren in piramidevorm. Vier driehoeken die we met overlappende flapjes aan elkaar geplakt hadden. (onderaan ook flapjes, zodat deze konden omgeplooid worden en de piramide stabiel stond)
We hadden dus vier zijden.
1 met onze namen, trouwdatum en een foto (zelfde als in uitnodiging en misboekje),
1 zijde met de menu en de 2 overige zijden met stukje uit een feestreglement (bv http://users.telenet.be/kathleen-dimi/trouwen/Feestregl... )

Het vergt wel enig knip- en plakwerk, maar het resultaat is wel origineel.

Veel succes.

Melissa
121 dagen getrouwd



Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 14:24:09

fiogf49gjkf0d
Dag Melissa

Ik heb net A4 kalkpapier gekocht van 200g, we gaan daar onze menu op afdrukken. We perforeren het papier aan 2 buitenzijden en halen er een satijnen lint door zodat je een rol bekomt. Hierin zet je een theelichtje, best in een longdrinkglas zo is het licht mooi verdeeld. Het is echt een prachtig effect. Enkel het afdrukken lukt me niet omdat het papier de inkt niet absorbeert, dus ik moet nog op zoek gaan naar een copycenter die dit op mijn kalkpapier kan afdrukken.

Groetjes
Mieke
1/1/8



Kimmie
16-5-2009
 Meld misbruik28-7-2008 15:15:48

fiogf49gjkf0d
Voorkant van onze menu waren foto's van ons en de achterkant telkens een foto van het koppeltje voor wie de menu bestemd was met ineens een bedanktwoordje.
elisadiana1@hotmail.com



Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 21:41:16

Hoi Melissa,

Wij hebben met de mannetjes van liefde is... gewerkt. Dit om assortie te werken met de tafelnamen. Mijn mama had de menu in gedichtvorm geschreven.

Als je wil mail ik je een voorbeeldje
groetjes
Marijke



Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 7:36:17

Hey Marijke,

Je mag me steeds een voorbeeldje doormailen hoor.

Hoe meer ideeën, hoe meer keuze.

Mijn mail: melissaaelbrecht96@hotmail.com

Alvast bedankt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...