Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beeldje als bedanking

  28-7-2008 12:39:56
fiogf49gjkf0d
Hallo,

Als cadeautje om onze ouders en grootouders te bedanken hadden we gedacht aan een beeldje uit de reeks van Willow Tree. Mijn vriend heeft me er bij onze verloving ook eentje cadeau gedaan en we vinden ze allemaal echt mooi. De beeldjes waar we ons oog op hebben laten vallen zijn echter niet allemaal meer voorradig in de winkel waar hij het mijne kocht. Kent iemand van jullie deze reeks beeldjes? En weet je ook waar die nog te koop zijn? Liefst in de provincie Oost-Vlaanderen of Vlaams-Brabant, maar mag ook elders zijn.

Alvast bedankt!
Sara

Sara
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 805


Annick
29-3-2008
 Meld misbruik28-7-2008 19:08:34

fiogf49gjkf0d
Hey Sara,

Ik denk dat je ze ook in de Abdij van Aberbode kan krijgen. Heb er ook eentje gekregen van mijn getuige en dat zijn inderdaad super mooie beeldjes!



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik29-7-2008 19:35:42

fiogf49gjkf0d
ik heb deze ook in gedachten om te geven aan onze ouders je kan ze ook bij http://www.kralenenkralen.be online kopen dat is de webwinkel van het elfenatelier ze hebben een winkel in antwerpen en heist op den berg en ik dacht ook leuven maar daar ben ik niet zeker van.
groetjes sylvia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...