Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

25/07/2008 was SUPER

  28-7-2008 9:40:49
fiogf49gjkf0d
hey

Vrijdag was onze dag , het weer was ZALIG .
HEt was een lange dag want het begon voor mij al om 5 u 's morgens maar alles is goed verlopen .
Ik was doodnerveus maar toen ik mijn ventje zag verdwenen al mijn zenuwen.
Eens de receptie was begonnen begon het door te dringen dat we echt getrouwd waren was moeilijk te geloven want de dag is zo vlug gegaan.
Ons feest was is het Braemhof te gentbrugge, heel lekker eten vriendelijke bediening , alles was echt top .
Na een mooie maar vermoeiende dag zijn we om 5 u naar huis vertrokken , waar we een omgebouwd huis terug vonden.
Dus tegen we in ons bedje konden kruipen was het al vlug 6.30u want ze hadden onze matras van ons bed in plastiekfolie gerold en tegen je dat los krijgt duurt dat het een tijdje he.

Maar we vonden dat wel leuk en dat moet je erbij nemen .
Ik wil iedereen hier bedanken voor alle raad en tips die ik gekregen heb.
En voor de bruidjes die hun dag nog moet komen GENIET ervan echt waar want het is gedaan voor je het weet!!!

Een gelukkig getrouwde vrouw
Groetjes natacha
25/07/2008

natacha
25-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 725


kathleen

 Meld misbruik28-7-2008 10:07:35

Hey Natacha,

mijn felicitaties met jullie huwelijk, heb je geen huwelijkssite met foto's waar we eens kunnen op gaan piepen?

Groetjes Kathleen



natacha
25-7-2008
 Meld misbruik28-7-2008 10:43:42

vanaf de foto's er zijn laat ik een berichtje dan kunnen jullie eens gaan kijken

Groetjes natacha
25/07/2008



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 11:24:07

een hele dikke proficiat!!!
xxx
nog 12 daagjes voor ons....

www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 13:28:03

Tof tof! Proficiat! Ik lees hier alleen maar leuke verslagjes... het is zo het maandagse taakje geworden bij mij :-)

Voor ons nog maar 17 daagjes.... 't kort af.

Veel success nog in jullie getrouwde leven

Wendy
14/08/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...