Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes kindjes voetjes

  28-7-2008 0:44:36
fiogf49gjkf0d
hallo bruidjes,
Voor ons huwelijk op 29 augustus ben ik nog op zoek naar een aantal kleine dingen. Omdat ons "thema" samen op weg gaan is, hebben we op onze uitnodiging met schoenafdrukken gewerkt. Nu dachten we dat het wel leuk zou zijn om vb de snoepjes voor de kindjes in een soort schoen-zakje ofzo te steken. Of snoepjes in de vorm van voetjes. Maar ik weet niet of dit wel bestaat en indien ja, waar je het kan vinden. Verder zoeken we ook nog een originele manier voor onze ringen aan te brengen. We dachten eerst ze aan een kinderschoentje te hangen, maar dit lijkt dan misschien teveel "baby" en ik wil ook niet de valse indruk wekken dat ik zwanger ben of dat we er direct aan willen beginnen... Iemand van jullie soms ideetjes? alvast bedankt!

greet
1-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1273


nathalie
9-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 10:25:02

fiogf49gjkf0d
Dag Greet,
Snoep in de vorm van voetjes bestaan, hoor! je moet eens gaan zien in die 'candy-shops' die je in de winkelstraten terug vindt. En wat betreft je ringen, hebben jullie geen stapschoenen van jezelf waar je ze kan aan hangen?
groetjes,
Nathalie.



Karlien

 Meld misbruik29-7-2008 17:45:23

Ik heb ook al snoep in de vorm van voetjes gezien, maar kan niet meer zeggen waar...

Een ideetje dat geen schoenen inhoudt: Een knapzak hoort ook wel bij het "op weg gaan".
Als jullie een bruidskindje hebben, kan deze eventueel een knapzak bijhebben waar de ringen inzitten.
Ik heb eens bij een geboorte een dik potlood in de vorm van een tak (vind je bij Ava) gekregen, met daaraan een 'zakdoek' met suikerbonen in. Dit zou je ook kunnen doen voor de kindjes en i.p.v. de suikerbonen die 'voetsnoepjes'.

Succes met de zoektocht!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...