Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal buurt van Merelbeke

  27-7-2008 15:41:13
Hallo

We zijn begonnen naar de zoektocht naar een leuke feestzaal voor onze trouw.
En daarbij hadden we graag jullie hulp gehad.
We zouden trouwen in Merelbeke en zoeken daarom een feestzaal in de buurt
Kan iemand ons zijn ervaringen delen?
En hoelang op voorhand moet je zo een zaal reseveren?
Alvast heel erg bedankt!

Groetjes
Sarah

Sarah
10-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 707


Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik27-7-2008 17:27:14

Hallo,
Anders moet je eens gaan kijken naar Salons Caipirinha in Merelbeke. Ik heb daar al veel positieve dingen over gelezen hier op het forum. Wij zijn zelf gaan kijken maar er waren enkel nog vrijdagen over (was wel vorig jaar). Mooie zaal en vriendelijke uitbaters.
Groetjes



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik27-7-2008 18:01:22

Inderdaad, niet twijfelen als je een zaal in Merelbeke zoekt... Salons Caipirinha hebben ons een onvergetelijke dag bezorgd!
Fijne, vriendelijke mensen, heerlijk eten, fantastische bediening met uitstekend personeel, vriendelijk en daarbovenop een allercharmantste zaal.
Wij waren op slag verkocht na de eerste aanblik...
Liefs,
Lien, 162 dagen getrouwd :-))



Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik27-7-2008 20:21:29

Kasteel van Zwijnaarde



Els
17-7-2010
 Meld misbruik27-7-2008 20:44:35

Hey,
wij hebben een optie genomen in de salons Caipirinha: waren ook onmiddellijk verkocht voor de zaal en uitbaters! Ouders zijn dit weekend ook mee gaan keuren en waren ook heel tevreden! Deze winter staan er weer verbouwingen op het programma (terras voor receptie uitbreiden en keuken vernieuwen + bruidssuite bijbouwen), dus alles wordt NOG veel beter!!!
Wees er wel op tijd bij!!! Wij trouwen in 2010 en hebben zelfs onze trouw een week moeten opschuiven omdat 'onze' datum al bezet was! (Waren wel maar de enige 2 data die vorige week al vast lagen in juli en augustus 2010. 2009 zal wel nog nipt worden, dus haast jullie!!!)
Veel succes nog!
Els



Jan

 Meld misbruik27-7-2008 21:24:55

Sara, zeker de Roskam in Merelbeke niet vergeten te informeren Beslist een aanrader! Veel suc6!



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik28-7-2008 8:53:13

Dag Sarah,


Wij gaan trouwen in Salons Roskam.
Buiten het gaan bekijken en een sgegeten te hebben in hun restaurant zijn we er zelf nog niet geweest.
Maar de aanpak en de locatie/interieur spraken ons wel aan.
Ze hebben ook een prachtige tuin !

Zeker de moeite waard !

Veel zoekgenot.

Groetjes


Sofie 19/09/2009



dorien
4-10-2008
 Meld misbruik28-7-2008 9:17:31

Hey Sarah,

Salons Caipirinha is een aanrader. Wij hebben op aanraden van een aantal mensen ook een bezoekje gebracht aan deze feestzaal en waren héél tevreden over hun service, ontvangst en de aankleding van de zaal. Wij geven ons feest 4 oktober en zijn al een paar keer langs geweest om een aantal zaken te bespreken. Ze houden rekening met al jouw wensen en als je vragen hebt krijg je steeds een eerlijk antwoord!

je voelt echt de familiesfeer die er hangt en dit vond ik zo belangrijk! Ook prijs-kwaliteit kwamen zij er voor ons als de beste uit!

hopelijk is er nog een datum voor jullie vrij!

groetjes,
Dorien
04/10/2008



Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 13:19:30

Wij waren eerst ook naar Feestzaal Caipirinha geweest maar om daar je feest te houden op een zaterdag moest je meer dan 100 man hebben. Daar wij maar een kleine feest houden met ongeveer 80 man hebben ze ons doorverwezen naar het molenhof in zwijnaarde. Echt een heel vriendelijke meneer, en die altijd openstaat voor je ideeën. Onze trouw is pas 23/08/08 dus kan ik nog niet zeggen hoe ze uiteindelijk zijn maar hun referenties op hun website zegt genoeg vindt ik. Wij kiezen voor een reuze paëlla en een BBQ. Van de paëlla hebben we dan ook een paar maand geleden eens een beetje mee naar huis gekregen om eens te proeven. Echt overheerlijk. Allé een beetje, ik kon er toch 6 man mee te eten geven :-)



Nele
9-5-2009
 Meld misbruik28-7-2008 21:41:37

Ik weet niet hoe het komt maar iedere keer dat er gevraagd wordt naar een feestzaal in de buurt van Gent wordt Salons Caipirinha hier aangeprezen door minstens 3 mensen, de beste referentie lijkt mij. Als ik van één ding niet wakker lig voor ons trouwfeest volgend jaar is het de keuze van de feestzaal: inderdaad: de Caipirinha...

succes met de zoektocht!



Sarah
10-10-2009
 Meld misbruik28-7-2008 21:49:44

fiogf49gjkf0d
Hallo allemaal

Graag wou ik jullie heeeel erg bedanken voor het advies!!!
zaterdag gaan we eens kijken naar Caipirinha en zijn echt super benieuwd!!
En naar Roskam gaan we ook maar ze zijn met jaarlijks verlof :-(

Nog heel erg bedankt!!

Groetjes



kelly

 Meld misbruik1-8-2008 0:27:40

Hey Sarah,

Kasteel Sanderling(www.kasteelsanderling.com ) is een absolute aanrader. Wij trouwen er zelf op 6-9-2008. Ook al is mijn mama de eigenares, het is gewoonweg een prachtlocatie met heel lekker eten en vriendelijk personeel. Als je jezelf die dag als een prinses wil voelen, zal je daar op de juiste plaats zitten.

Groetjes
Kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info