Terug naar overzicht
Ben blij dat het is meegevallen!En wens dit de andere bruidjes ook toe!Maar neem het niet vanzelfsprekend want niet elke vrijgezellen was een succes(zoals die van mij en na een week spookt dat toch nog enorm door men hoofd!)groetjes
Wat leuk voor je!!Eindelijk eens een positief vrijgezellen verhaal!Bewijst dat je geen hele bende vriendinnen nodig hebt om je supper te amuseren. Paar goei vriendinnen is voldoende. Wel grappig dat je ma mee was. :d
Bij mij hetzelfde... vrijgezelle was ook megafantastisch! Ik werd 's morgens verrast met een ontbijtje, compleet met chocoladebroodjes, croissants, fruitsap,...In de namiddag werd ik opgehaald door een vriendin en mijn zus. Ik kreeg al meteen 2 cadeautjes die hints gaven over het thema van die dag: een pandora engeltje en een rood t-shirt. Daarna werd ik geblindoekt en naar een andere locatie gebracht. Bleek dat het appartement van een andere vriendin te zijn waar iedereen samenkwam voor...een upper-at-home party. Gewapend met massage olie en vibrators bracht de demonstratrice er meteen de sfeer in. Daarna volgde een verkleedpartij: iedereen behalve ik kreeg een stel witte vleugels (met echte veertjes) en een aureooltje zodat ze met hun witte kledij eronder op engeltjes leken. Ik daarentegen kreeg een diadeempje met rode (lichtgevende) hoorntjes en een drietand én een zwarte boa. Daarna zijn we naar Hasselt getrokken en zijn we lekker gaan eten. Nadat onze magen gevuld waren zijn we de stad ingetrokken en mocht ik opdrachten vervullen die verband hielden met de 7 hoofdzonden. Voor elke opdracht kreeg ik een foto van vriendin / zus die een hoofdzonde uitbeelde. Ook wij zijn andere vrijgezelle groepen tegengekomen, die we in onze activiteiten betrokken. Voor we de nacht in gingen zijn we eerst nog een terrasje gaan maken en daarna hebben we een stapje in de wereld gezet met een andere groep vrijgezelle mannen. Het was echt een fantastische avond. Iedereen had goed zijn best gedaan om het mij naar mijn zin te maken en ik voelde me echt een party-queen. Het was echt al jaren geleden dat ik me nog zo goed vermaakt had! Dus bij deze: Bedankt girls voor deze uitzonderlijk avond!!!Groetjes,Liesbeth16-08-08P.S.: voor foto's bezoek onze site: www.liesbethenclaudio.bruiloftsite.nl
hallo Amber,Ik heb zzaterdag ook mijn vrijgezellendag gehad. Bij mij was het ook super!! Ik kreeg een marilyn monroe outfit en daarna werd een fotoshoot gedaan met alle meisjes samen. Lekker gegeten en dan weggeweest naar gentse feesten...super leuke dag gehad! Nog veel geluk met de laatste voorbereidingen.Groetjes,Darcy08/08/08
fiogf49gjkf0dHoi,Leuke vrijgezellen! Ik hoop dat de mijne ook zo wordt.Mijn vrijgezellen komt er nu zaterdag aan... Ik heb totaal geen idee wat we gaan doen en wie er mee gaat... Ik hou niet zo van de aandacht trekken en in de belangstelling staan, dus ik hoop dat hiermee rekening wordt gehouden. Hopen maar op een goede afloop!Cynthia09/08/08