Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen was super!!

27-7-2008 12:18:31
Hey bruidjes,
Gisteren mijn vrijgezellenavond gehad, en echt, het was de MAX!
Ondanks het weinige volk(ik, mama, mijn getuige, en mijn beste vriendin) hebben we ons rot geamuseerd.
Ik wist uiteraard niet wat me te wachten stond. Om 18.30u kwam mijn getuige me ophalen in een heuse bruidswagen (lees: de achterbank versierd met tule en witte bloempjes). Daarna gingen we mijn mama ophalen, en daar begon het al. Er werd een fles champagne uit de koffer gehaald! De hele buurt stond al te kijken.
We reden door, naar 't stad (antwerpen). Daar stond mijn beste vriendin te wachten. We gingen eten in een japans restaurant mét showcooking. Toen we binnenkwamen moesten we een kimono aandoen. Dat zijn hele leuke foto's geworden. Het eten was superlekker, zeker voor mij (ben een echte visliefhebber).
Na het eten zijn we verder het stad ingegaan. Na enkele honderden meters kreeg ik opeens een diadeem met pluchen-flikkerende konijnenoortjes opgezet... Ja, toen kreeg ik opeens alle aandacht natuurlijk! Veel andere groepjes vrijgezellen tegengekomen, met de nodige hilariteit...
Op den duur huppelde ik rond als een echt konijntje, staart-schuddend en springend. Mijn mama scandeerde tegen iedereen dat ik DE VRIJGEZEL was. Supergrappig gewoon!
We waren thuis om 2 uur. Prima, niet te laat.
Echt, ik wilde een leuke, maar niet al te wilde vrijgezellenavond, en die heb ik gekregen ook! Het was FANTASTISCH!!

Ik wens ieder ander bruidje een hele fijne vrijgezelle toe! Geniet ervan, het is lachen, gieren en brullen (zonder al te veel drank en gortigheid.

xxxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 13 dagen

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 844

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik27-7-2008 14:37:54

Ben blij dat het is meegevallen!
En wens dit de andere bruidjes ook toe!
Maar neem het niet vanzelfsprekend want niet elke vrijgezellen was een succes(zoals die van mij en na een week spookt dat toch nog enorm door men hoofd!)

groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik27-7-2008 21:05:46

Wat leuk voor je!!
Eindelijk eens een positief vrijgezellen verhaal!
Bewijst dat je geen hele bende vriendinnen nodig hebt om je supper te amuseren. Paar goei vriendinnen is voldoende.
Wel grappig dat je ma mee was. :d

Liesbeth

Meld misbruik27-7-2008 22:18:24

Bij mij hetzelfde... vrijgezelle was ook megafantastisch! Ik werd 's morgens verrast met een ontbijtje, compleet met chocoladebroodjes, croissants, fruitsap,...

In de namiddag werd ik opgehaald door een vriendin en mijn zus. Ik kreeg al meteen 2 cadeautjes die hints gaven over het thema van die dag: een pandora engeltje en een rood t-shirt. Daarna werd ik geblindoekt en naar een andere locatie gebracht. Bleek dat het appartement van een andere vriendin te zijn waar iedereen samenkwam voor...een upper-at-home party. Gewapend met massage olie en vibrators bracht de demonstratrice er meteen de sfeer in. Daarna volgde een verkleedpartij: iedereen behalve ik kreeg een stel witte vleugels (met echte veertjes) en een aureooltje zodat ze met hun witte kledij eronder op engeltjes leken. Ik daarentegen kreeg een diadeempje met rode (lichtgevende) hoorntjes en een drietand én een zwarte boa. Daarna zijn we naar Hasselt getrokken en zijn we lekker gaan eten. Nadat onze magen gevuld waren zijn we de stad ingetrokken en mocht ik opdrachten vervullen die verband hielden met de 7 hoofdzonden. Voor elke opdracht kreeg ik een foto van vriendin / zus die een hoofdzonde uitbeelde. Ook wij zijn andere vrijgezelle groepen tegengekomen, die we in onze activiteiten betrokken. Voor we de nacht in gingen zijn we eerst nog een terrasje gaan maken en daarna hebben we een stapje in de wereld gezet met een andere groep vrijgezelle mannen. Het was echt een fantastische avond. Iedereen had goed zijn best gedaan om het mij naar mijn zin te maken en ik voelde me echt een party-queen. Het was echt al jaren geleden dat ik me nog zo goed vermaakt had! Dus bij deze: Bedankt girls voor deze uitzonderlijk avond!!!

Groetjes,
Liesbeth
16-08-08
P.S.: voor foto's bezoek onze site: www.liesbethenclaudio.bruiloftsite.nl

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 9:18:26

hallo Amber,

Ik heb zzaterdag ook mijn vrijgezellendag gehad. Bij mij was het ook super!! Ik kreeg een marilyn monroe outfit en daarna werd een fotoshoot gedaan met alle meisjes samen. Lekker gegeten en dan weggeweest naar gentse feesten...super leuke dag gehad! Nog veel geluk met de laatste voorbereidingen.

Groetjes,
Darcy
08/08/08

cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 13:42:38

fiogf49gjkf0d
Hoi,

Leuke vrijgezellen! Ik hoop dat de mijne ook zo wordt.
Mijn vrijgezellen komt er nu zaterdag aan... Ik heb totaal geen idee wat we gaan doen en wie er mee gaat... Ik hou niet zo van de aandacht trekken en in de belangstelling staan, dus ik hoop dat hiermee rekening wordt gehouden. Hopen maar op een goede afloop!

Cynthia
09/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...