Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opgelet met Drukkerij Hamerlinck (Zelzate) !!!!

25-7-2008 23:02:38
Nu onze uitnodigingen eindelijk verstuurd zijn wou ik toch even mijn hartje luchten over de miserie die we hadden met onze uitnodigingen.

We kozen Drukkerij Hamerlinck in Zelzate na een beurs in Den Hof. We kregen er korting en het was dichtbij, dus vandaar onze keuze.

Eind april bestelden we onze uitnodigingen en we hadden geluk want die dat we graag wilden waren bijna uitgeput qua voorraad. Tot zover ging alles goed...

Nadien bleken er geen aparte kaartjes voor bij onze kaart te bestaan en wat info over de inhoud van onze uitnodiging kregen we ook niet. Dat viel ook nog mee...

Dan zelf maar op internet gekeken en een eerste versie voor een proefdruk gemaakt. Ik had het zowel op memorystick gezet als de 3 versies uitgeprint (receptie, dinner en dessert). De memorystick was niet nodig, ze waren zeer blij met mijn correcte geprinte versies...

Proefdruk 1: Lag niet klaar op de afgesproken dag. Dag later speciaal gaan halen: geen uniformiteit in de 3 verschillende versies bij de gelijke teksten van op versie 1 een '&', versie 2 een 'en', schrijffouten oa familienaam, verkeerde tekst op een versie... Totaal niet gecontroleerd nadien dus. Ik heb alle fouten met fluo aangeduid en verbeterd, terug de goede versies uitgeprint en afgegeven.

Proefdruk 2: Weer van dat! Verschillende lettergroottes, niet uniform, terug foute tekst en zelfs fout uur! De baas gebeld, alles verteld en gezegd dat dit echt niet kon. Hij zou ingrijpen...

Proefdruk 3: Eindelijk goed! 1 enkel detail nog aanpassen. Oef! Was dit niet goed dan was ik weg geweest.

Afhalen kaarten: We hadden extra kaartjes gevraagd voor bij de uitnodigingen. Prijs was daardoor 130 euro meer toen we alles gingen afhalen. Ok, extra kaartjes en extra druk dachten we... Alles was ok en foutloos, wij al blij. Nu zien we dat de gevraagde aantallen van de kaartjes niet kloppen. De baas had ze nochtans mooi opgeschreven. We hebben er van elk evenveel +/- 70 stuks, terwijl ik voor het diner maar +/- 30 gevraagd had en de andere versies elk +/- 55. Dat is gemakkelijk geld verdiend, niet?! Zomaar even 70 kaartjes teveel rekenen...

Mij zien ze er nooit meer terug en ik raad ze echt niemand aan, ook al geven ze korting, die zijn we kwijt aan het rondrijden en de extra kosten!

Maar ik ben toch wel blij dat ze uiteindelijk in orde zijn gekomen en op tijd verstuurd zijn...

Stefanie
20-09-2008

Stefanie
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2101

cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik26-7-2008 16:11:03

Hoi,

Dat is echt wel tegenslag! Maar concentreer je nu op de leuke dingen die nog te organiseren vallen en geniet ervan met volle teugen. Laat deze prutser van een drukker de sfeer niet verpesten!

Veel plezier en alvast proficiat!

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik26-7-2008 21:50:20

Geen probleem hoor, alles gaat vlot, er moest op zijn minst iets tegen zitten. Het kwam toch nog in orde, dat is het voornaamste!

Vanessa
29-8-2014
 Meld misbruik21-6-2014 12:59:11

Juist gelezen, ik heb de onze besteld bij Hamerlinck te Zelzate... Proefdruk zou gisteren klaar zijn... Ben benieuwd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...