Terug naar overzicht
Hey!Wij hebben ook een huwelijksite, www.elsenphilip.bruiloftsite.nl , en gaan het trouwspel ook activeren. Moet alleen nog originele vragen verzamelen.De bedoeling van het spel is dat ze met zo weinig mogelijk vragen tot bij het altaar geraken. Probeer het zelf maar eens te spelen op www.bruiloftsite.nl , dat wijst zich vanzelf uit!Succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Had intussentijd mijn toekomstig ventje er ook ff bijgehaald en nu weet ik weer waarom ik met hem gaan trouwen ;-) Hij had het ook direct door. Had het op de website van bruiloftsite.nl ook al eens gespeeld, maar was zo in de ban van de vragen dat ik helemaal niet op de mannekes gelet had (ofwel had ik zoveel fouten dat ik ze niet naar voor zag gaan ;-).Els toch nog merci voor je antwoord en veel succes met het vinden van leuke vragen!groetjes Annelies
Heyhet is idd diegene die het minst mogelijk vragen kan beantwoorden. Wij hebben ook beloofd om op onze trouw zelf een cadeautje te geven aan de winnaar(s). Slik, het zijn er al 5...Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl