Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spelregels trouwspel bruiloftsite.nl

24-7-2008 22:39:18
hoi ladies,
misschien een beetje een gekke vraag, maar ik heb op mijn website het trouwspel geactiveerd. Dus allerlei vragen met antwoorden over ons en 'trouwen' bedacht. De familie wilde natuurlijk hun kennis testen, maar ik kan niet zo goed aan de uitslag aan uit. Weet er iemand wat de site bedoeld met XXXX had 10 vragen nodig.
10 vragen om wat te halen. En is het diegene die 10 vragen nodig had dan beter dan die er 38 nodig had? Ik kan er niet meer aan uit en we hebben de winnaar halveling een verrassing beloofd. Dus we moeten zien dat we de juiste persoon in de bloemetjes zetten hè ;-)

Ik hoop dat iemand mij het verlossende antwoord kan geven!

Groetjes Annelies

http://annelies-wesley.bruiloftsite.nl/

Annelies
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 747

Els

Meld misbruik24-7-2008 22:53:04

Hey!

Wij hebben ook een huwelijksite, www.elsenphilip.bruiloftsite.nl , en gaan het trouwspel ook activeren. Moet alleen nog originele vragen verzamelen.

De bedoeling van het spel is dat ze met zo weinig mogelijk vragen tot bij het altaar geraken. Probeer het zelf maar eens te spelen op www.bruiloftsite.nl , dat wijst zich vanzelf uit!

Succes ermee!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik24-7-2008 23:01:22

Had intussentijd mijn toekomstig ventje er ook ff bijgehaald en nu weet ik weer waarom ik met hem gaan trouwen ;-) Hij had het ook direct door. Had het op de website van bruiloftsite.nl ook al eens gespeeld, maar was zo in de ban van de vragen dat ik helemaal niet op de mannekes gelet had (ofwel had ik zoveel fouten dat ik ze niet naar voor zag gaan ;-).

Els toch nog merci voor je antwoord en veel succes met het vinden van leuke vragen!

groetjes Annelies

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik25-7-2008 12:49:11

Hey

het is idd diegene die het minst mogelijk vragen kan beantwoorden. Wij hebben ook beloofd om op onze trouw zelf een cadeautje te geven aan de winnaar(s). Slik, het zijn er al 5...

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...