Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Balpen laten bedrukken voor kado getuigen

  24-7-2008 17:11:20
Wij zouden onze getuigen graag een mooie balpen kado doen met iets opgedrukt (onze trouwdatum of "bedankt dat je onze getuige was" of zo).

Kent iemand bedrijven met een redelijke prijs om drie keer één balpen te bedrukken?

Bij de meeste firma's moet je grote oplages bestellen ofwel maakt de opstartkost het belachelijk duur.

Bedankt.

Hélène
30-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1703


Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik24-7-2008 17:22:37

Hoi,


wij hebben voor onze getuigen een balpen laten graveren bij Mister Minit.. (Carrefour).




Inge
4-4-2009
 Meld misbruik24-7-2008 19:13:08

Ik heb ooit twee vulpennen gekocht en laten graveren bij een winkeltje aan de Oudaan in Antwerpen, "Kockx". Ze graveren er ter plekke, ik ben enkel eventjes gaan wandelen (shoppen) terwijl ze ermee bezig waren. Je betaalt het graveren per regel tekst. De prijs van de vul-/balpennen kies je zelf en het graveren was best betaalbaar. Je hoeft er niet meteen langs te gaan, even bellen om prijzen te kennen kan ook (uit goudengids - 03 233 93 81).
Hopelijk helpt dit je een beetje?
Groetjes,
Inge



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-7-2008 3:20:49

Pen en Pencils op een boogscheut van de Meir (Antwerpen). Je betaalt wel een kleine surplus bovenop de kostprijs van je balpen.
x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...