Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Live muziek voor in de Kerk (Limburg)W

24-7-2008 11:53:06
Hallo, Weet er iemand regio Limburg een zanger/zangeres voor De huwelijksmis te voorzien van mooie muziek. Alle reacties zijn welkom. X

Claudia
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 690

Katrien
30-4-2009
 Meld misbruik24-7-2008 14:49:57

Hallo,

Ik ben lid van het jongerenkoor " Lindelé " uit Kortessem. Wij verzorgen regelmatig trouwmissen, je kan kiezen uit een uitgebreid repertoire.
Voor meer info, surf naar de website www.lindele.be .
Groetjes Katrien

Annelies

Meld misbruik24-7-2008 15:15:50

Hoi!!

Mijn vriend doet zeer regelmatig (komend weekend 2!) huwelijksvieringen samen met een zangeres. Ze zijn beide professioneel bezig dus de kwaliteit is wel goed hoor... als je graag eens iets hoort, mail me gerust!
Ze kunnen alle soorten nummers aan, wat jullie zelf kiezen!

tot mails,
Annelies

andalouseke@yahoo.com

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik27-7-2008 7:23:41

Wij waren hééél tevreden van David & Koen. Je kan hen contacteren via www.davidenkoen.net .
Zeer vriendelijke mannen en kwaliteit voor je geld. Vooral het feit dat ze n iet moeilijk deden bij speciale aanvraagnummers gaf de doorslag.
Het was echt genieten, en dat is iets wat je als bruidspaar die dag zeker moet kunnen doen!
Lien, 162 dagen getrouwd :-)))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...