Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen is het zover

  24-7-2008 11:34:40
Hallo,

Morgen, na een dik jaar van voorbereiden is het eindelijk onze grote dag. De zenuwen gieren door mijn keel, heel de week voorspellen ze goed weer en nu spreken ze over morgen al van bewolking.Ik ben echt ongerust, ik weet het , je mag je dag er niet door latren vergallen maar t'is toch nog zo leuk als het zonnetje schijnt hé.

Wil iedereen hier op dit forum nog bedanken voor alle tips die ik gekregen heb, zondag vertrekken we op huwelijksreis, maar achteraf laat ik zeker een verslagje achter.

Aan alle toekomstige bruidspaartjes, een fantastische dag toegewenst.

Kristien en Stefaan
25 juli 2008

kristien
25-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 801


Lien
1-8-2009
 Meld misbruik24-7-2008 11:46:03

Geniet van je dag, Kristien! Geniet van de wittebroodsweken en de rest van jullie leven samen!
Normaal zal het morgen wél mooi weer zijn, maar laat dat vooral niet aan je hart komen. Geniet met volle teugen!
En post zeker een verslagje hé!

Groetjes

Lien
01/08/2009
www.tomenlien.be



Debby
8-8-2009
 Meld misbruik24-7-2008 11:58:06

Veel geluk samen en GENIETEN hé!!!

En vergeet zeker geen verslagje neer te pennen hé!!!!


Groetjes,
Debby
8/8/2009



Sylvie

 Meld misbruik24-7-2008 12:05:40

Hey Kristien,

K wens jullie een fantastische dag en geniet er maar met volle teugen van!
Over het weer moet je je geen zorgen maken, dat zal prachtig zijn en een beetje bewolking zal jullie dag zeker niet kunnen verknallen!

Groetjes,

Sylvie



natacha
25-7-2008
 Meld misbruik24-7-2008 16:58:22

hey

bij ons is het morgen ook onze dag ze spreken toch van mooi weer, enkel tegen de avond wa bewolking en kans op onweer.
De zenuwen gieren bij mij ook door mijn keel maar ik hoop dat ik toch wat ga kunnen slapen deze nacht.
Niet teveel piekeren en geniet van je dag !!!!


Groetjes Natacha
25/07/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...