Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog precies 31 dagen

23-7-2008 23:32:59
hoi hoi,

NOg een maandje en het is zover, kan niet meer wachten word erg ongeduldig en zit maar elke dag aan het weer te denken. wie trouwt er nog op 23/8/2008
Ben nog niet echt zenuwachtig maar voor mij duurt het wachten echt te lang. de 15de gaat mijn vrijgezelle feest door en ben best nieuwsgierig wat ze me gaan aandoen...
groetjes

michelina
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 318

Annelies
23-8-2008
 Meld misbruik23-7-2008 23:55:33

Hey,

Hier nog eentje die trouwt op 23/08/08!Wij trouwen in Wuustwezel. Bij mij vallen de zenuwen ook nog best mee, af en toe krijg ik zo wel efkes kriebels... Nu kunnen we écht beginnen aftellen hé

Groetjes xxx

Tilly
23-8-2008
 Meld misbruik24-7-2008 8:56:19

ikke ook haha

ben supernerveus
ik zit al aan de natuurlijk rustgevers en slaappillen.......

het mag rap komen maar dat zal het ook
nu alle details nog
snoepjes maken voor hondjes en kindjes, decoratie....

we hebben alleen superveel stress ook voor gasten, iedereen belt af voor avondfeest en receptie en anderen laten niets weten, laatste week om te verwittigen....

hebben jullie dit ook

of ze zijn op vakantie, alhoewel ze wisten dat we trouwden, of tis conge of .......
hatelijk gewoon

alaskanmalamute2@hotmail.com

aftellennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

groetjes
Tilly

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik24-7-2008 9:09:04

ook wij trouwen om 23/08/08
moet nog een paar dingen doen maar komt wel goed
heb nog geen stres maar goed ook want is toch nog even
ik ga nog 1 week je voor de trouw op verlof
als ik dan terug ben ja zal de stres wel begginnen denk ik want die zaterdag trouwen wij ...
wij zijn van limburg en ja na vandaag nog 30 dagen te gaan
groetjes xxxx

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik24-7-2008 9:52:15

ik heb nog 8 dagen te gaan!!
Via ZITA weerbericht kan je het weer volgen een 10-tal dagen op voorhand. Gisteren stond dus 1 augustus er al tussen en ja onweer in het vooruitzicht maar kan natuurlijk plaatselijk zijn. Vandaag nog eens gekeken en licht bewolkt maar supertemperatuur. Als dat alle dagen zo gaat veranderen pfffff zenuwslopend. Je kan eigenlijk het weer denk ik max 5 dagen op voorhand beter inschatten.

Veel succes!

michelina
23-8-2008
 Meld misbruik24-7-2008 21:05:44

oef ben niet de enige wat ongeduldig is of zich zorgen maakt om het weer. ik weet niet goed hoe ik moet antwoorden. dus ga het zo proberen
salukes ps nog dertig dagen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...