Terug naar overzicht
Hey,Hier nog eentje die trouwt op 23/08/08!Wij trouwen in Wuustwezel. Bij mij vallen de zenuwen ook nog best mee, af en toe krijg ik zo wel efkes kriebels... Nu kunnen we écht beginnen aftellen héGroetjes xxx
ikke ook hahaben supernerveusik zit al aan de natuurlijk rustgevers en slaappillen.......het mag rap komen maar dat zal het ooknu alle details nogsnoepjes maken voor hondjes en kindjes, decoratie....we hebben alleen superveel stress ook voor gasten, iedereen belt af voor avondfeest en receptie en anderen laten niets weten, laatste week om te verwittigen....hebben jullie dit ookof ze zijn op vakantie, alhoewel ze wisten dat we trouwden, of tis conge of .......hatelijk gewoonalaskanmalamute2@hotmail.comaftellennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngroetjesTilly
ook wij trouwen om 23/08/08moet nog een paar dingen doen maar komt wel goed heb nog geen stres maar goed ook want is toch nog even ik ga nog 1 week je voor de trouw op verlof als ik dan terug ben ja zal de stres wel begginnen denk ik want die zaterdag trouwen wij ...wij zijn van limburg en ja na vandaag nog 30 dagen te gaan groetjes xxxx
ik heb nog 8 dagen te gaan!!Via ZITA weerbericht kan je het weer volgen een 10-tal dagen op voorhand. Gisteren stond dus 1 augustus er al tussen en ja onweer in het vooruitzicht maar kan natuurlijk plaatselijk zijn. Vandaag nog eens gekeken en licht bewolkt maar supertemperatuur. Als dat alle dagen zo gaat veranderen pfffff zenuwslopend. Je kan eigenlijk het weer denk ik max 5 dagen op voorhand beter inschatten.Veel succes!
oef ben niet de enige wat ongeduldig is of zich zorgen maakt om het weer. ik weet niet goed hoe ik moet antwoorden. dus ga het zo proberensalukes ps nog dertig dagen