Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips voor toekomstige bruidsparen

  23-7-2008 21:13:58
Hallo,

we zijn 18 dagen getrouwd en het is fantastisch!! Een kort overzicht van hetgene we meegemaakt hebben en geweldig vonden.

- We zijn uitermate tevreden van onze fotograaf (Artxpo). Hij heeft een heel klantvriendelijke aanpak en zijn foto's zijn fantastisch. Zo neemt hij je eerst mee voor een pre-shoot naar mogelijke locaties (Gravensteen) voor een kennismaking. De dag zelf is hij druk in de weer, maar heel onopvallend (alhoewel hij tegen de 2m is ;-) ). Hij heeft tevens de uitnodigingen en bedankingen ontworpen. Ook een pluspunt is dat hij niet duur is, dus prijs-kwaliteit is dik in orde. We raden hem daarom aan iedereen aan!

- Het feest is doorgegaan in Hof Ten Bosse in Destelbergen (Gent). De feestzaal is goed gelegen (vlakbij R4), het eten heel lekker en de bediening goed. Als het goed weer is kan de receptie buiten doorgaan en dat is fantastisch.

- Onze DJ (Tom Van Rie - 0498/61.12.02) vonden we heel goed. Er stond constant volk op de dansvloer en hij voelde de 'dansers' goed aan. Hij is naar ons aanvoelen niet duur (hij was aanwezig van 17u tot 5u30), dus de prjs-kwaliteit is hier ook dik in orde.

- Als de pastoor het toelaat kan je tijdens de huwelijksmis voor een andere aanpak kiezen. Zo stond bij ons het altaar in het midden van de kerk en zaten de mensen in een halve cirkel rond ons. Wij zaten naast het altaar met ons gezicht naar de mensen (beetje in een V vorm, maar dan veel wijder). Heel aangenaam om de reacties van de mensen te zien en zij jullie.

We zijn heel tevreden van onze dag en vinden het eigenlijk heel spijtig dat het zo voorbij gevlogen is. Geniet van jullie voorbereidingen en de dag zelf!!!!

Veel groetjes van een gelukkig getrouwd koppel. Siska en Bart

Siska
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1047


Els
17-7-2010
 Meld misbruik24-7-2008 9:52:56

Hey,

eerst en vooral proficiat!!! Heb nog vraagje over je fotograaf: ArtXpo. Van wanneer tot wanneer is hij bij jullie gebleven? Moet je (veel) extra betalen om hem 's morgens bij de voorbereidingen te laten komen? Is hij bij jullie gebleven op het feest? Ik weet nl niet wat de gewoonten zijn...
Els



Siska
5-7-2008
 Meld misbruik24-7-2008 12:54:35

Hallo!

Wouter was hier om 8u15. Dus goed op tijd. Hiervoor moet je niet bijbetalen. dat zat in de prijs. Wij hebben hem laten meegenieten van ons feest, maar ik denk niet dat dat de gewoonte is.
Bel gewoon naar hem als je vragen hebt. Hij komt naar jullie thuis voor een kennismaking. Hij is tot morgen in verlof.echt mooie foto's. Hij past zich aan aan jullie stijl en niet omgekeerd.

nog veel succes!
Siska



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik24-7-2008 13:34:27

Proficiat, Siska!
Wij hebben ook een optie bij Artxpo. Ik vind zijn foto's heel mooi. Bij het eerste gesprek voel je onmiddellijk zijn 'echtheid'. En dat er een preweddingshoot en een cd-rom in de prijs inbegrepen zijn is natuurlijk een superplusplunt hé!
Heb je toevallig geen foto's online staan?

Groetjes

Lien
01/08/2009
www.tomenlien.be



Siska
5-7-2008
 Meld misbruik24-7-2008 13:53:54

hey,

ja wij hebben foto's online: http://www.artxpo.be/SIBA/

gebruikersnaam: siba
ww: 050708

groetjes



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik24-7-2008 18:59:12

Het zijn echt mooie foto's!
Ik ben nog meer overtuigd nu! :-)
Bedankt hé!

En geniet van je wittebroodsweken!

Groetjes

Lien



Els

 Meld misbruik24-7-2008 21:55:40

Hey!

Wauw, wat een mooie foto's! Jullie zagen er zo perfect gelukkig uit... heel mooi!

Veel succes nog met elkaar en geniet van de witte broodsweken.

Groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik25-7-2008 19:08:30

Hoi!

Wij zijn op dezelfde dag getrouwd en... ik had hetzelfde kleed als jou!
Het zijn zeer mooie foto's!
Een dikke proficiat, .. en ik hoop dat jullie net als ons nog lang kunnen nagenieten van jullie mooiste dag!

Lieselot


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...