Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's van onze huwelijksdag

  23-7-2008 20:50:09
Hallo iedereen,

Voor ons is het voorbij en het was een prachtige dag! We zijn getrouwd op 4 juli. We hebben ondertussen onze dvd al en ik zou het ook iedereen aanraden om een dvd te laten maken want het is echt een leuke herinnering!! wij hadden iemand die dit deed als hobby en dit was zeer goed prijs kwaliteit!
Wie enkele foto's wil zien van op onze dag kan dit bekijken op
http://clientje83.spaces.live.com/

Veel succes allemaal met jullie voorbereidingen en geniet van jullie dag want het vliegt voorbij!

Groetjes Céline

C.

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 948


Karlien

 Meld misbruik23-7-2008 21:18:19

Het zag er allemaal heel mooi en leuk uit! Ik kan alleen maar hopen dat het bij mij ook zo zal zijn...
Zou ik de gegevens van je videograaf kunnen krijgen, of is het iemand die dit alleen voor bekenden doet?

Groetjes,
Karlien



eva
26-10-2008
 Meld misbruik23-7-2008 21:54:51

Ziet er een heel leuke dag uit!!!!
Zou je even kunnen laten weten in welke feestzaal jullie feest was?

groetjes,
eva



evy
1-3-2009
 Meld misbruik23-7-2008 21:59:16

Prachtige foto's!

Geniet van de wittebroodsweken!

Groetjes Evy



Sylvie

 Meld misbruik24-7-2008 11:47:18

Hey Céline, alvast een hele dikke proficiat gewenst.

Zou je mij de gegevens van je videograaf kunnen doormailen aub?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Sylvie
sylvieluickx@hotmail.com



C.

 Meld misbruik24-7-2008 12:44:49

Hallo,

Onze feestzaal is Cortina in Wevelgem.
De videograaf is ook van Wevelgem, hij filmt enkel daar en omgeving dus ik zal hem eens vragen of ik zijn telefoonnummer mag geven. Zoja, dan ga ik het hier zeker posten!

Groetjes Céline



kathleen

 Meld misbruik24-7-2008 20:14:36

C,

Ik wil je van harte feliciteren met jullie huwelijk. Jullie zagen er prachtig uit. Mooie foto's, mooie space. Ik wens jullie een heel mooi huwelijksleven toe.

Groetjes Kathleen




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...