Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling

  23-7-2008 10:30:01
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand originele ideeën heeft om de mensen naar de juiste tafels te krijgen zoals bv. met muziek. Kan iemand mij hiermee verder helpen ?

Groetjes

Lis
19-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1123


Caroline
12-9-2009
 Meld misbruik23-7-2008 10:42:26

Mijn schoonbroer is dit jaar in mei getrouwd en had wel een originele manier om de mensen naar hun tafel te leiden. Ze hadden op elke tafel een foto van een landschap (Ijsland wegens bepaalde betekenis) gezet. Alle mensen kregen een puzzelstuk met hun naam op de achterzijde. Zo moesten ze dan kijken op welke tafel de foto stond waaruit hun puzzelstuk kwam. De bedoeling was dan dat, eens aan tafel gezeten, de puzzel volledig werd gemaakt en op een blad gekleefd. Dat is allemaal vrij vlot verlopen. Mensen hebben al snel door bij wie hun puzzelstuk past en de tafel zoeken was ook niet zo lastig.
Vrienden hadden een andere manier. Zij deelden bij het binnenkomen een polsbandje uit in festivalsfeer. Daarop stond de naam van een liedje. Als jouw liedje speelde, moest je aan de aangeduide tafel gaan zitten. Tijdens de kleine receptie vooraf werd al duidelijk met wie je aan tafel zou komen te zitten.
Andere vrienden hebben gebruik gemaakt van de spreuken "liefde is...." Naargelang de aanvulling van deze spreuk moest je aan een bepaalde tafel gaan zitten. De spreuken werden afgeroepen door iemand van de zaal.

Zo, misschien zit er iets tussen dat je kan gebruiken.
Veel succes



Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik23-7-2008 10:48:20

Wij hadden snoepjes op de tafels gezet. Van de feestzaal zelf kregen we kaartjes waarop we de namen van de gasten moesten schrijven. Aan de achterkant van het kaartje stond bij iedereen een snoepje (lolly's, spekjes, lange jannen,...)
We kregen een grote bel en dat was het teken om aan tafel te gaan. Er werd dan gevraagd of de lolly's wilden volgen naar de juiste tafel in de zaal,dan moesten de lange jannen volgen, dan ...

Misschien niet zo origineel, maar wel een idee?

Groetjes Annelies



Kirsten
19-7-2008
 Meld misbruik23-7-2008 10:57:18

hallo,
wij hadden allemaal koosnaampjes!!de mensen hebben er goed omgelachen :-)



Katrien
8-8-2008
 Meld misbruik23-7-2008 11:33:01

Hey Lis,

Wij gaan de mensen uitnodiging aan hun tafel met een film-ticket. Wij gebruiken allemaal films van Disney en Pixar. Zoals Finding Nemo, Brother Bear, The Incredibles, ed. Op hun tafel staat dan een A4 affiche van elke film.

Groetjes,
Katrien

trouw.wittevrouw.com
08/08/08



Lis
19-9-2008
 Meld misbruik23-7-2008 13:37:51

bedankt voor alle tips, dat helpt me zeker verder!
Nog andere ideeën zijn altijd welkom .

groetjes



katrien

 Meld misbruik23-7-2008 14:03:54

hallo,

wij staan beide in het onderwijs en hebben reuzenkleurpotloden op de tafel staan. de mensen krijgen bij de aanmelding in de zaal een klein kleurpotloodje in dezelfde kleur. Ook misschien wel leuk

groetjes
katrien
2/8/08
www.wimenkatrien.bruiloftsite.nl



Britt
9-8-2008
 Meld misbruik23-7-2008 17:13:43

Hallo!

Wij doen het ook met liedjes, en dan op de volgende manier:

vrienden: 'i'll be there for you' (friends-theme) (en andere, want we hebben verschillende groepen)
familie: 'we are family'
collega's: 'working nine to five'
vrienden van de voetbal: you'll never walk alone
...

De liedjes worden op de naamkaartjes geschreven die gasten krijgen wanneer ze aankomen en bij het afspelen van hun liedje worden de verschillende groepen naar tafel begeleid.

Groetjes!



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-7-2008 3:40:45

Hi Lis,

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een snoepthema. Super leuk, kleurrijk en lekkerrrrr! Op elke tafel had de zaal de snoepjes gestrooid, heel speels gedaan. De mensen werden dan per groep geroepen aan de bv. tutter-tafel. Oorspronkelijk ging ons feest buiten door. Maar omdat het te koud was ging dit helaas niet door. Wij kozen oorspronkelijk voor een ballonthema. Iedereen kreeg een kaartje met een kleur van een ballon. Eens ze buiten gingen stonden per tafel 3 helium ballonnen in hun kleur, vastgemaakt aan een mini waterballon. De bedoeling was dat ze deze ballonnen mochten laten vliegen als bij de zaal binnenkwamen.
Zeer kleurrijk voor de foto's, het maakt alles ook wat feestelijker!
x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...