Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hotel Paphos Amathus Beach

  22-7-2008 20:40:53
Wij zijn sinds zondagavond terug van onze huwelijksreis naar het hotel Paphos Amathus Beach in Cyprus.
Aangezien het hotel hier af en toe opduikt, wil ik diegenen die er nog naar toe gaan even geruststellen wat de werken naast het hotel betreft. De werf is door doeken afgesloten aan de straatkant en de kant van het hotel, dus veel zie je er niet van. Ook hebben we geen lawaai of niks gehoord. Alleen als je aan de kant van de werf een kamer hebt, kan je uitkijken op de doeken die de werf afdekken.
Even over het hotel zelf:
bij aankomst kregen we een welkomstcocktail terwijl onze koffers naar de kamer werden gebracht. Daar stond ons een fles champagne en vers fruit op te wachten. We kregen trouwens een upgrade naar lateraal zeezicht.
's Anderendaags kregen we een champagne-ontbijt op de kamer.
Voor de rest zal ik niet te veel verklappen maar denk eraan dat aan een 5-sterrenhotel ook de prijzen navenant zijn: 16 EUR voor een glas champagne bij het diner, ruim 6 EUR voor een literfles Spa bruis, ...
Och kom, het is maar één keer jullie huwelijksreis ;)

Tamara

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1173


Tamara

 Meld misbruik22-7-2008 20:42:10

Ah ja, de jeepsafari is ab-so-luut de moeite waard! Echt adembenemende natuur.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-7-2008 21:30:29

wij zijn ook net terug van de paphos amathus..

vond het ook best oke. idd wel heel duur voor de drankjes!!

En ik vond het er wel vrij druk.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...