Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke ideëen voor trouw

  21-7-2008 21:17:53
Ben op zoek naar leuke Ideëen voor onze trouw. Daarbij bedoel ik teksten voor in de mis, leuke plaatsen voor ons feest (regio overpelt en omstreken), leuke bedankjes, goede DJ, Traiteur,... Heb nog niet veel huwelijken meegemaakt dus nogal een groentje in dit soort dingen daarom is alle hulp welkom.

Chantal
10-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 897


Inge
14-7-2009
 Meld misbruik22-7-2008 20:00:32

Hallo,

wij trouwen volgend jaar op 1 augustus, maar ik ben al volop bezig met allerlei dingen voor de trouw. We werken rond het thema giraffen (de giraffen van Leendert Jan Vis) omdat die voor ons een emotionele waarde hebben. Concreet: de giraffen staan op onze uitnodiging (die ga ik zelf maken met ribkarton enz, op onze enveloppendoos staan de giraffen, we hebben twee pluche giraffen die we een strikje en hoed, en een sluiertje en een boeket aandoen. Aan die girafjes gaan we de ringen bevestigen.
Bedankingen gaan we niet doen, we sturen de mensen achteraf een foto want vinden het niet nodig om nog cadeautjes te kopen voor iedereen. Een trouw kost zo al genoeg ;-)

Onze zaal: Hof ten bosse in Heusden (Oost-Vlaanderen)
onze fotograaf: Christ Vilez (Ardooie)
DJ: Happy Music (terecht gekomen via dit forum, heb er al veel positieve dingen van gehoord)

Dat zijn de eerste dingen die me invallen... misschien ben je er iets mee...

Groetjes,
Inge



cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik22-7-2008 22:23:29

Hoi,

Wij geven ook geen bedankjes maar sturen later een foto. Als cadeautjes voor de kinderen kochten we potloden bij ava en bevestigden deze aan een zakje snoepjes. Wij doen onze feest in 't Schaliënhuys in Temse en hebben dj Lieven van discobar Ludwigs. Onze traiteur is Eric Van der Taelen.

Veel plezier bij het organiseren van jullie huwelijk!

Cynthia
09/08/08



Nele
23-5-2008
 Meld misbruik24-7-2008 14:22:07

Dag Chantal,
We hadden ook nog cadeautjes op tafel gelegd waarin vuurwerkstokjes en lucifers zaten. De gasten mochten de cadeautjes pas opendoen als de openingsdans begon; daarmee waren ze daar mee bezig en was de aandacht op ons afgeleid en het was nog een mooi beeld ook.
Groeten.



Chantal
10-7-2008
 Meld misbruik24-7-2008 16:14:29

Hartelijk dank voor jullie reacties, dat van die vuurwerkstokjes vond ik wel een leuk idee. Wat de tips ivm traiteurs en zalen en dj's betreft, is nogal ver van de deur maar toch leuk dat jullie dit wilde delen met ons. Nieuwe tips zijn altijd welkom,
groetjes Chantal & Dave


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...