Terug naar overzicht
Hoi KathyIk ben van Lokeren en bij mij komt er iemand langs van Dendermonde. Laat je even je mail achter dan stuur ik je mailtje met alle gegevens.GroetjesClau
hey bedankt kathymicom@hotmail.com
Kan je mij ook eens de gegevens doorsturen? En heb je ook een kapster die aan huis komt? (ik ben ook van Lokeren)elke_en_kristof @ telenet.be
Hallo,ik trouw ook op 11 oktober 08 en ben nog op zoek naar iemand voor de make-up en een kapster, liefst ook aan huis. Ik zelf ben van Buggenhout? je mag doorsturen naar eurooke@hotmail.combedanktWendy
Hey ik ben ook van ZELE maar heb nog niemand gevonden die aan huis komt voor make up en opsteek van het haar, diegene die ik al gevonden heb op deze site zijn allemaal volzet! Voorlopig ga ik nog bij mijn kapster gaan in Tielrode, maar aangezien de trouwdag zelf al stressen genoeg zal zijn, zou ik liever iemand aan huis hebben! Kan je me anders aub haar emailadres eens doorsturen? alvast bedankt!! els_verhaegen@telenet.be
hey claudiaheb nog steeds je mailtje niet ontvangen groetjes kathy
Beste mede-bruidjesIk heb het even superdruk gehad doordat 08/08 wel heel dichtbij komt. Ik stuur jullie vanavond allemaal een mailtje.GroetjesClaudia
Van die regio is ook mijn kapster www.kapsteraanhuis.be , je kan eens proberen maar weet niet of ze nog dagen vrij is? veel succes alvast want zo'n kapper aan huis is toch een gemak op zo'n daggroetjes