Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Evelyn van www.nielsenevelyn.be ;-)

  21-7-2008 17:47:16
Evelyn...
Dat is enkel en alleen omdat ik een superfan ben van jullie website :-)
Eens wat anders! Ik ben ondertussen al getrouwd maar ik vind het nog heerlijk om hier rond te kijken (lezen) om te zien hoe andere bruidjes met hun huwelijk bezig zijn! En af en toe wat tips te geven.


Dit is trouwens onze site: http://www.davidenilka.be/

De foto's van 7 juni staan online.
We zijn in twee keer getrouwd, 3 mei voor de wet in beperkte kring en 7 juni met een viering in de feestzaal en een "groter" feest. Wel leuk om het zo te doen, twee keer een feestje :-)!

Ps: @andere bruidjes.. neemt niet weg dat ik jullie sites ook leuk vind he!

Ilka
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1192


Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik21-7-2008 19:55:53

ROFL Ilka... You rule ;-) Ik schrok me een ongeluk toen ik dit onderwerpje zag staan :-) Desalniettemin zijn we volledig geflatteerd en misstaat het schaamrood op de wangen niet ;-)

Ik heb jouw website al meerdere keken bekeken, want ik bemerkte dat jouw man ook een nerd is ;-)Ik vond jullie huwelijk geweldig met het fluoroze!

Lieve groetjes,

Evelyn van www.nielsenevelyn.be ;-)



Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik21-7-2008 19:58:17

btw Ilka, hou onze nieuwtjes in de gaten... Ik ga jouw reactie copy/pasten ;-)



Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik22-7-2008 0:34:09

Hahahaha! Ik heb het gezien.. Schitterend! Nu bezorgen jullie MIJ rode kaken... :-)

Ik ben inderdaad ook met een nerd getrouwd! En... (hoe kan het ook anders met een IT-er) wij hebben elkaar ook online leren kennen. Al is dat in onze vriendenkring nog wel een taboe en houden we het officieel op "in een café in Leuven" ;-).

Ik vind het altijd grappig om je site te lezen, ik herken er veel van mijzelf en David in, er zijn namelijk nog meer gelijkenissen. Ik heb David de oren van zijn kop gezaagd om mij zo spectaculair mogelijk ten huwelijk te vragen dat ik een jaar langer op een aanzoek heb moeten wachten omdat hij "plankenkoorts" kreeg :-). En we dachten ook als dresscode Black&White te nemen maar we hadden schrik dat de gasten dan door zouden hebben dat ik niet in het wit zou zijn. Er gingen namelijk al heel wat kleurspeculaties de ronde ;-).
We hadden ook een alternatieve viering (onze beste keuze ooit, naast de fotograaf en de dj ;-)!). En last but nog least ik ken de boeken van Harry Potter helemaal van buiten. Dat is dan mijn "nerd-inbreng" in de onze relatie ;-)..

Binnenkort eens een nieuwe post online zetten. We hebben namelijk nog een foto achter de hand gehouden. Maar we wachten eventjes tot tante Josefien en bomma Huppeldepup ook de foto's gezien hebben, want hij zou misschien wat kunnen shockeren :-).

Anyway, geniet nog van de laatste voorbereidingen. En een superleuk trouwfeest toegewenst. Al denk ik niet dat dat een groot probleem zal zijn! ;-)

Groetjes
Ilka


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...