Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help: ceremoniewagen stuk 6 dagen voor huwelijk !!!

  20-7-2008 12:27:12
Hallo iedereen: ramp oh ramp, we zijn op 6 dagen van ons huwelijk en vanmorgen krijgen we telefoon dat de ceremoniewagen die we vastgelegd hadden met een defecte motor zit. Dus bye bye ceremoniewagen. Het was een oldtimer Citroën van 1929 en de onderdelen zouden 3 weken op zich laten wachten. Kan er ons iemand uit de nood helpen met iets gelijkaardigs ? Als jullie adressen of nummers weten, laat maar horen !!! Weet er ook iemand of we hier een schadeclaim kunnen eisen, is dat echt wel heirkracht of mag je van je leverancier toch eisen/verwachten dat die wisselstukken toch maar voorradig moeten zijn ? Laat maar van jullie horen aub !!!

A&G
26/07/08

Geert
26-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 935


funfoto

 Meld misbruik20-7-2008 12:44:26




Geert
26-7-2008
 Meld misbruik20-7-2008 12:56:09

Halle, Vlaams-Brabant. Wij hebben er één nodig van ong. 9u to 15u.



funfoto

 Meld misbruik20-7-2008 14:46:30




Els

 Meld misbruik20-7-2008 15:28:02

Hey!

Dat is inderdaad heel nipt!

Ik vrees dat je geen schadeclaim kan indienen...

Aangezien het zo'n oude wagen is, zijn de onderdelen niet meer zo gemakkelijk te krijgen... ik werk zelf in een garage en ik kan het me écht wel voorstellen waar jullie nu voor staan!

Probeer eens via oldtimerclubs? Of via een zoekertje bij kapaza? (zou dit dan plaatsen via de afdeling auto's - onderdelen) Wie niet waagt...

Alleszinds heel veel succes!!!

Groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



Reinhilda

 Meld misbruik20-7-2008 18:09:45

Ik weet het, je zou liever een traction avant hebben maar ..... bij de Blauwvoet hebben ze beslist nog een oldtimerbus vrij.



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik21-7-2008 10:18:38

hey

onze wagen kwam van bij nostalgic cars uit schellebelle, daar hebben ze er verschillende uit die jaren en ze werken over gans belgie. steek daar eens je licht op, als ze kunnen helpen zullen ze dat zeker doen.
ik dacht dat ze geen tractiob hadden maar misschien kunnen ze je wel verder helpen.
de site is www.nostalgic-cars.be

groetjes en succes
sas



Silke
15-5-2009
 Meld misbruik21-7-2008 14:19:18

Ik zou toch voor alle zekerheid eens informeren naar een schadevergoeding.
In ons contract voor de wagenverhuur staat opgenomen dat de verhuurmaatschappij voor een vervangwagen van gelijke aard moet zorgen en dat wij een schadevergoeding van 800 moeten ontvangen.

Alvast veel succes met de zoektocht naar een nieuwe wagen!

http://michaelensilke.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...