Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellig

  4-5-2005 8:08:00
Hello!
Heb gisteren avond voor het eerst enkele tips gekregen voor het vrijgezellenfeest. Ik moet tegen 13/05 een aantal dingen voorbereiden waaronder een sexy liedje - een dansje en een MONOLOOG waarin ik creatief dien te zijn over mezelf of over iets anders! Maar ik moet iets naar voordragen ... alleen! Help!!!
Hebben jullie soms geen tips voor dit alles, ... om mij te helpen een creatief monoloog uit te dokteren, een sexy liedje en dansje te bedenken!

Joyce

Christophe en Joyce
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 601


Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik4-5-2005 8:52:27

Hey Joyce,

Voor dat sexy liedje (als het een bekend mag zijn en je naam komt hier trouwens goed van pas) zou ik dat van Opium zingen (ze zingen het trouwens niet echt, dus das nog makkelijker): doe me hard, doe me heet, doe me goed (weet niet zeker of dat de titel is, maar wil het voor jou wel eens opzoeken), ofwel ook van Opium : Als jij dichterbij het vingertje komt (draai ik je errond en errond en errond) ofwel natuurlijk, If you think I'm sexy van Rod Stewart als ik me niet vergis? Voor de dans zou ik absoluut gaan voor de Kabouterdans :-D Maar voor de monoloog kan ik je natuurlijk niet helpen...

Groetjes,
Ingrid



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik4-5-2005 8:56:20

Joyce,

Aangezien ik de teskten van Opium niet kan aanklikken om te kopiëren, stuur ik je gewoon de link: http://www.lyricsvault.net/ daarna lyrics op links, bij de O zoek je naar Opium en daar staan vier liedjes van hen die sexy genoeg zijn, denk ik ;-)

Veel succes ermee!

Groetjes,
Ingrid



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik4-5-2005 9:04:37

Ik zou zeker gaan voor dat liedje van Opium!!! Als afscheid van het 6e middelbaar heb ik dat ooit moeten doen op school met 2 klasgenoten. Kort rokje, topje met spaghettibandjes en draai maar met dat vingertje. Het was hilarisch! En dus ook de bedoeling dat het een sexy liedje was.
Nu nog een monoloog hé. Succes, want ik ben niet goed in praten.

groetjes
Valerie



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik4-5-2005 13:07:11

Alvast hartelijk bedankt!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...