Terug naar overzicht
Beste Natalie. Ik heb er mijn eerste (veel te vroege) pasbeurt al op zitten. Het was zaaaaalig! Hierdoor ken ik een paar prijzen. Ik zag een kleedje van Rembo dat 1500 euro kostte, Linea Raffaeli eentje van 1150, Demetrios 1350. Dat zijn de enige die ik onthouden heb, maar het zal niet enkel van merk verschillen maar ook van model. Maar nu weet je wel al dat het tussen de 1000 en de 1500 schommelt. Je hebt natuurlijk ook duurdere en goedkopere (winkel in Roeselaere heeft er voor elke prijsklasse, als je naar goedkoper wilt, ben er zelf nog niet geweest). Veel succes!Isabelle27.06.2009
Heel hard bedankt voor de informatie! Hopelijk heb jij je perfecte kleed gevonden! Ik zie er in ieder geval naar uit om trouwjurken te passen en te kiezen...toch nog eventjes wachten.
Hallo, zelfs al is het te vroeg voor jou... denk eraan dat bruidswinkels ook solden doen, en een trouwkleed aan 40% korting op de kop kunnen tikken, is wel een heel vershcil !!Veel succes ermee, Veerle
Ik heb een kleedje van LR gekocht en kost ongeveer 1.800 euro
Hey,Wij trouwen binnen 7 dagen en ik heb ook een kleedje van LR. Het mijne kostte 1450 euro.Groetjes, patricia
Bedankt voor al jullie reacties! Heel fijn!
k heb een kleedje van Rembo voor 1150€
Hoi,Ik mag mijn kleedje van LR afhalen op 31 juli en het kosste 1850 euro.Cynthia09/08/08
Ik heb een kleedje van Rembo en dit kost 1680 Euro.Veel succes nog bij je zoektocht naar je droomjurk !Mieke
Het kleedje dat ik koos kostte 1240euro, de stola 90 euro.Ik paste ook nog een kleedje van LR van 2200euro, prachtig, maar ik vond het te duur. Dit kleedje was zo duur omdat de stof met ijzerdraad was om ze gekreukt te houden. Zo zie je maar dat de stof wel heel bepalend is van prijs :-)Een kleedje van Marylise dat ik pastte koste maar 1100euro.Groetjes,Emilie04.10.2008
Hallo,mijn kleedje van Rembo kostte 950 euro bij Sofie in Deinze (uitverkoop). We trouwen pas volgend jaar maar ik vond het een prachig kleed dus kon het niet laten hangen :-)Groetjes,Inge