Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vandaag is het zover!!

  19-7-2008 7:08:08
hallo,iedereen vandaag is het onze grote dag!!ik hoop da het weer ons een beetjebij zit!
en ik ben nog niet zenuwachtig!!!!
groetjes

Kirsten
19-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 828


Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik19-7-2008 8:36:14

Woeha! Spannend!!! Wij moeten ook naar een bruiloft vandaag en ook al ben ik vandaag niet zelf de bruid, ik was toch al wakker om 06.30 uur!
Ik hoop echt dat er toch nog wat zon doorkomt vandaag, maar zelfs zonder dat,zal het zowieso de mooiste dag van je leven zijn!
Veel success en laat ons weten hoe het geweest is.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



saskia
8-8-2008
 Meld misbruik19-7-2008 10:11:03

hallo kirsten alvast een dikke proficiat voor jou en je ventje .mag het de mooiste dag van je leven zijn vandaag .voor mij nog 20 dagen te gaan joeha



Isabelle

 Meld misbruik19-7-2008 11:43:30

PROFICIAT!!! Ik zal een beetje zon proberen toveren op het moment dat jullie als man en vrouw buitenkomen!



Sylvie

 Meld misbruik19-7-2008 13:55:59

Hey Kirsten,

Alvast een dikke proficiat gewenst en geniet er maar met volle teugen van.
Hier toch nog niet veel regen gehad en 't zonnetje schijnt nu, hopelijk bij jullie ook.
Laat ons weten hoe het geweest hé.

Groetjes,

Sylvie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...