Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze huwelijksdag was SUPER

  18-7-2008 16:04:02
Dag allemaal,

Ik verschiet toch efkes op mijn tellerke staat dat ik toch al 35 dagen gehuwd ben. De tijd gaat vlug hoor.

Enfin wat ik jullie in het kort wil meegeven... misschien kunnen jullie er iets mee aanvangen. Onze dag was SUPER SUPER GOED.
Donderdag 12 juni Gietende regen
Vrijdag 13 juni stralende zon wie zegt dat de 13 ongeluk brengt??? Zaterdag 14 juni terug regen.
Voor zover het weer :-)

Dus vrijdag de 13de was het onze dag.
Wij hadden een koets voorzien. www.huwelijken.com het was dik in orde alles was zoals afgesproken. onze ceremoniemeester was Kris Deprince mailadres is ceremonie.deprince@skynet.be die mens weet waarover hij het heeft en is heel discreet. En geloof me wij hebben een moeilijke familie (de een wou niet naast den andere zitten of staan ge kent da he) hij heeft ze laten lopen zitten en staan waar ze moesten lopen zitten of staan zonder dat er iemand er erg in had. Fantastische man. Onze bloemen waren van Descaplant Kortrijk (voor mensen van het kortrijkse) een echte aanrader. Alles op tijd klaar geleverd en teruggehaald, proper en netjes geplaatst vb rode loper werd vastgelegd zodat die niet kon verschuiven (kleinigheid inderdaad maar ne opkrullende tapijt kan wreed ambetant zijn) de baas kwam over de middag nog eens kijken of alles nog op zijn plaats stond echt een aanrader. cameraman was JP producies uit beernem. resultaat nog niet gezien maar de man was overal bij en liep nergens in de weg. Onze feestzaal was het vijverhof in Wevelgem. Alles was daar dik in orde en verzorgd. Niets dan positieve reacties gekregen.
Voilla ik kom precies stoeferig over he bedoel het zo niet hoor. Maar het is echt allemaal super verlopen.
Ohja onze volgauto's waren zwarte mercedessen van Taxi mia te Kortrijk ook een aanrader en dik in orde.

Zo ik hoop dat jullie hier iets kunnen van gebruiken en dat jullie dag even fantastisch is als de mijne geweest is en bruidjes geniet van jullie voorbereidingen het is zo voorbij en het zwarte gat was groot bij mij hoor.

Groetjes
Nathalie

Nathalie
13-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 848


Els

 Meld misbruik19-7-2008 16:25:43

Hey!

Bedankt voor het posten van je verslagje!

Altijd fijn om eens te lezen...

Hebben jullie ook foto's online staan?

Groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...