Terug naar overzicht
Het zal je misschien niet helpen maar in uiterste nood, wij hebben onze tafels gedaan met dansen. Ik heb voor bvb chacha, jive etc. zowat uitleg opgezocht op internet en met tekeningetje erbij enz., dat heb ik afgedrukt op roze papier (ons thema) en dan in een kader (IKEA) geplaatst op de tafels. De namen werden dan wel gewoon afgeroepen (De mensen van de tafel van de jive zijn: ..) en dan werd er tijdens het naar tafel gaan muziek van die dans gespeeld (van de CD van Sterren op de Dansvloer I - bv. Something Stupid = rumba).. Mocht je de opgezochte tekstjes nodig hebben kan ik ze wel doorsturenIk hoop dat iemand anders je nog beter zal kunnen helpen. Succes !Groetjes,Ingeingstje@adalvas.be
Hallo,Bij ons is het thema ook film. Wij hebben filmtickets ontworpen en op de tafels staan de filmposters uit. Je kan wel gewoon in word een kader maken met daarin filmticket en de film noteren, dan afdrukken op dikker papier en dan plastificeren. dat zou een oplossing kunnen zijn. Veel succes nogDarcy08/08/08
Hoi,het kan ook anders gedaan worden zonder dat de mensen op voorhand weten aan welke tafel ze zitten.We hadden elke tafel een stripverhaal gegeven (kleine robbe, joe bar team, guust flater, titeuf). Op elke tafel stond dan een zo een schilderezel van de ikea met daarop een ministrip. Aan de ingang van de zaal had ik dan een groot bord geknutseld (dat stond op een groot schilderezel dat we hebben kunnen lenen van de zaal) met de namen alfabetisch gerangschikt en daarachter aan welke tafel ze zitten. Bovenaan stond dan een plannetje van de zaal. Alles is vlot gegaan, de mensen staan eventjes aan te schuifen aan het bod(sommige waren al gaan piepen tijdens de receptie) maar zo moeten de mensen ook niet wachten tot hun tafel afgeroepen wordt.