Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie nog heimwee?

18-7-2008 10:20:33
Hoi,

ik ben ondertussen reeds 41 dagen getrouwd, ik heb de mooiste dag van mijn leven beleefd! Echt waar! Maar ik mis de voorbereidingen enorm. Hoewel ik het vaak heb weggelachen ben ik precies toch in een zwart gat gevelen. We zijn twee jaar bezig geweest met het huwelijk en ik heb dat zoooo graaaaag gedaan. Kon me eindelijk eens laten gaan. En nu valt alles een beetje stil. We zijn na de trouw wel volop met verbouwingen gestart maar ik kan "de knop" nog niet omdraaien. We verhuizen 1 oktober maar dat lijkt wel een 'ander leven'. Snuiser hier nog regelmatig op het forum rond en kan maar niet ophouden met denken: oh dat is wel leuk... en ik kan maar niet ophouden om altijd over de trouw te praten (vooral met vrienden dan).

Zijn ern hier ex-bruidjes die dit herkennen?

Groetjes
Ilka
www.davidenilka.be

Ilka
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 437

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik18-7-2008 10:32:31

Hoi Ilka

Ik herken mezelf in jouw verhaal! Wij zijn 34 dagen gehuwd en ook ik mis de voorbereidingen, het plannen, ideetjes sprokkelen, ... hoewel het niet altijd makkelijk zou ik soms de tijd even willen terugzetten.
Ik probeer me nu te concentreren op de voorbereidingen voor onze vakantie.
En hopelijk zijn onze foto's snel klaar (nog een weekje wachten denk ik) en kunnen we daarmee aan de slag voor ons album en de familie en zo.

Groetjes
Hilde

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-7-2008 10:46:43

yep hier nog zo'n geval

mijn MAN vraagt soms 'zit jij nu nog op die site??'

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik18-7-2008 10:55:20

Hallo,
Haha ik denk dat ik ook zo zal eindigen ik heb nog wel heel wat tijd tot aan de trouw maar toch ik zal het ook gigantisch missen.
Je kan je katoenen huwelijk voorbereiden dit is jullie eerste huwelijksverjaardag.
Op www.trouwshop.com ander forum heb je ook een deel over getrouwd.
van mij mogen jullie hier gezellig blijven rondhangen hoor.
groetjes sylvia

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik18-7-2008 11:42:11

Ik dacht in het begin ook dat ik dit zou hebben. We trouwen op 06/09 en zijn anderhalf jaar bezig geweest met de voorbereidingen. Maar de laatste weken zijn zo ontzettend druk geweewst dat ik begin te verlangen naar wanneer we op 't gemak op onze huwelijkreis gaan kunnen nagenieten. Eindelijk rust dan.
Ik zal het je binnen 50 dagen laten weten of ik in dat zwarte gat gevallen ben...
Ik wete wel nu al dat ik nog regelmatig zal komen kijken op 't forum...

Groetjes, Katleen

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik18-7-2008 12:13:33

Ik heb dit ook na 34 dagen getrouwd te zijn... er is zo niks meer te doen he, nergens meer naartoe te leven :(
Blij te horen dat ik toch niet alleen ben.

Groetjes,
Inge

Karlien

Meld misbruik18-7-2008 14:16:35

Als ik dat hier zo lees, ben ik toch blij dat wij anderhalf jaar hebben om ons huwelijk te plannen. Ik moet dikwijls horen "Ben jij daar nu al mee bezig?" of "Er is nog tijd genoeg."
Maar ik vind het juist leuk om ideetjes te sprokkelen en de tijd te nemen om alles rustig in orde te brengen.
En inderdaad, eens de dag voorbij is, is het gedaan met plannen!
Ik schat de kans groot in dat ook ik kennis ga maken met het zwarte gat, maar eerst nog een jaar (vandaag juist nog 1 jaar!!) genieten :-)

groetjes,
Karlien

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik18-7-2008 15:10:47

Hoi,

Ik ben reeds 42 dagen gehuwd en heb ook heimwee naar de voorbereidingen! Alhoewel ik op het laatste zei: het mag nu wel komen, het begint een beetje te veel te worden! Ik zit hier ook nog regelmatig op het forum terwijl ik hier eigenlijk niks meer te zoeken heb (uitgezonderd andere bruidjes helpen!). Ik wil alles zo opnieuw doen, kheb een fantastische dag beleefd!

Aan de reeds gehuwde bruidjes: jullie zijn niet alleen!
Aan de bruidjes die nog moeten huwen: geniet met volle teugen van de voorbereidingen, laat de moed niet zakken en heel veel succes!

Groetjes,

Delphine

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik18-7-2008 15:10:58

bij mij is het zowaar nog erger: ik ben al 77 dagen getrouwd en ik kom hier nog piepen!! het is inderdaad iets wat je moet loslaten, é, na zo lang voorbereid te hebben... het huwelijk zelf is natuurlijk nog veel belangrijker dan de trouwdag!! en ik beloof het jullie, bruidjes to be, het is het waard ;)
groetjes
Kim

Kimmie
16-5-2009
 Meld misbruik18-7-2008 15:30:59

Ik ken ook het gevoel. Ik ben in mei getrouwd en kan nog altijd nagenieten. Ik mis ook de voorbereidingen erg. Het was allemaal zo plezant en de dag zelf was een droomdag, waar ik dikwijls heimwee naar heb.
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik18-7-2008 15:57:49

Hoi!

wij zijn ondertussen ook al 55 dagen getrouwd en kom nog bijna elke dag hier lezen ;) Mijne man lacht er ook al mee ;) Tis ni echt dat ik in een zwart gat gevallen ben doch, heb heel veel te doen en begin binnenkort met mijn eerste job, dus leef daarnaar toe. maar zo dat trouwgebeuren, het is toch iets speciaal hé! En ik denk dat de getrouwden uiteindelijk echt wel veel goede tips kunnen geven, zij hebben de dag zelf toch meegemaakt hé ;)

Alleszins, geniet nog van de wittebroodsweken!

Cathy

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik18-7-2008 18:05:42

Als toekomstig bruidje ben ik alvast HEEL blij dat jullie nog regelmatig op het forum komen. Ik zal de komende maanden waarschijnlijk nog veel tips nodig hebben! :-)

Grtz
Nele

Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik19-7-2008 8:52:25

En jawel hoor, alhoewel ik hier niet elke dag of elke week kom piepen, toch kan ik af en toe de drang niet bedwingen en ben ik weer benieuwd welke vragen toekomstige bruidjes zich stellen. En wij hebben ondertussen al 315 dagen op onze teller staan! :)

Succes en geniet er van!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-7-2008 9:43:48

Zwijg mij ervan... Ik denk dat ik de slechtste van allemaal ben: 687 dagen op de teller en ik kom hier nog steeds. Michael vindt dat heel grappig maar snapt er niets van.

Tja, mijn huwelijk, daar droomde ik al jaren van. Ik heb ook bijna anderhalf jaar voorbereiding gehad en nu is het leuk te zien dat ik niet de enige was die er zoveel mee bezig was.

Groetjes,
Lieve

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik19-7-2008 21:03:26

Hier nog eentje hoor
we zijn ondertss al 301 dagen getrouwd en ik mis de voorbereidingen ook .
Als ik naar onze dvd kijk zit ik nog steeds met tranen in de ogen wat vliegt die dag toch vooruit .

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik22-7-2008 9:11:40

hey Ilka

Ik voel met net zo!
ben vandaag al 66 dagen getrouwd en nog kom ik hier snuisteren!
Ik ben de eerste twee weken vooral wat in een gat gevallen. Je hebt ineens niets meer te doen...
Je leeft zo lang naar die dag en ineens is alles voorbij...
Ik denk dat we ons in een nieuw project moeten storten en onze gedachten moeten verzetten.
Ik kan het gelijk ook nog niet afsluiten omdat ik nog steeds de foto's niet heb!!!
Alles blijft op die manier aanslepen...
Logisch dat je dat dan niet kan afsluiten...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...