Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedjes voor aan tafel gaan

  3-5-2005 16:08:31
Hallo,

Wij gaan voor het aan tafel gaan liedjes gebruiken die iets te maken hebben met de mensen die aan die tafel zitten.

We hebben bv vrienden van het voetbal, daar gebruiken we We're gonna win van Bryan Adams, voor de eretafel zetten we We are family van de Pointer Sisters en voor de collega's Working 9 to 5.

Maar nu hebben we nog een aantal tafels met vrienden en familie, hebben jullie nog ideeën van liedjes die hiervoor zouden kunnen dienen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Ingrid
21.05.2005

Ingrid
21-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1283


kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik3-5-2005 16:34:06

Zeg Ingrid, misschien is het makkelijker als je ons zou vertellen op welke basis je een aantal mensen samen aan één tafel gezet hebt. Dan hebben wij een onderwerp om een liedje bij te zoeken. Wat zo is het nogal vaag en héél moeilijk.
Ik vind het wel een heel leuk idee!!!

Groetjes Kathleen



Els
1-4-2006
 Meld misbruik3-5-2005 16:39:50

je hebt op één van de cd's van windkracht 10 een liedje van 'I believe in friends', er is dat liedje van 'you've got a friend' (wie het zingt, weet ik niet precies), misschien heeft the kelly family wel iets over familie??



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik3-5-2005 19:35:37

I'll be there for you (themaliedjes van Friends) van The Rembrandts ?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...