Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Praktische planning

17-7-2008 23:01:05
Hallo,

Nu dat de dag dichter bij begint te komen, komen de praktische vragen naar boven...
Bvb wanneer zorg je voor de bloemen in de kerk?
Wat als er nog eerst een begrafenis is...
Hoe krijg je de mand vr de kindjes aan de kerk tot daar?
Hoe geraken de misboekjes tot in de kerk?
Neem je zelf de kaars mee of geef je die op voorhand aan de pastoor af?

Hopelijk kan er iemand mij helpen met deze vragen...

Alvast bedankt!

Inneke
13sept08

inneke
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 336

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik18-7-2008 7:23:27

De kaars moeten wij de week vooraf aan onze priester geven.
Voor al de andere dingen zal onze ceremoniemeester zorgen.
We hebben ook twee vriendinnen die de misboekjes zullen uitdelen aan de kerk, dus ik ga ervan uit dat zij deze zullen meenemen.

Veel succes!

Silke

http://michaelensilke.bruiloftsite.nl

Ann
30-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 7:31:42

hey

bij ons zorgt de parochie zelf voor de bloemen in de kerk
de misboekjes laat ik 2 vriendinnen naar de kerk brengen en uitdelen, idem voor de mand voor de kindjes
wat de kaars betreft weet ik zelf ook niet, zal ik nog aan onze pastoor moeten vragen
we moeten toch nog langs de pastoor om te vragen waar de muziekinstallatie staat in de kerk

groetjes
Ann
30/08/08

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik18-7-2008 10:01:52

Wij mochten de kerk de avond ervoor komen versieren (we wisten toen dat er geen begrafenis was). We hebben toen ook de kaars daar gelaten, onze CD met muziek en de misboekjes (op de eerste rijen boekjes gelegd, de rest werd uitgedeeld door de mensen van de kerk zelf.

Groetjes,
Inge

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 10:44:40

Wij mogen ook een dag op voorhand de kerk in orde brengen. De rode loper werd door de mensen van de parochie zelf uitgelegd.
Tenzij er een begrafenis is, dan zal iemand nog na 12u de kerk moeten in orde brengen op de dag zelf. Maar zoveel decoratie hebben we niet. Enkel corsages voor aan de stoelen en een altaarstuk.
Al de rest wordt door onze ceremoniemeester meegenomen. Kaars, boekjes (ook uitgedeeld), trouwboekje...
Groetjes
Kim
nog 14 dagen
http://erwinenkim.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...