Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal west-vlaanderen

  17-7-2008 18:08:42
kennen jullie enkele mooie en geen klassieke (!) trouwzalen ergens in west-vlaanderen?
wij wonen in brugge
bedankt

Hanne
31-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1592


lisa
27-6-2009
 Meld misbruik17-7-2008 18:38:47

Dag Hanne,
mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in het fabriekspand van Roeselare. Wij vinden het een prachtige locatie en niet zo klassiek als een gewone trouwzaal. Je hebt er heel wat vrijheden! Zeker een bezoekje waard!



Hanne
31-5-2009
 Meld misbruik17-7-2008 18:47:37

Dag Lisa,
alvast bedankt voor je reactie.
ik zal dit zeker eens checken
groetjes



Ellen
29-8-2008
 Meld misbruik17-7-2008 19:24:29

Hallo,

Wij trouwen op 29 augustus 2008 in Ter Eeste te Roeselare. Dit is de oude rodenbachbrouwerij. Je feest gaat er door tussen de vaten. Echt sjiek.

Groetjes,
Ellen



Griet
16-8-2008
 Meld misbruik17-7-2008 19:26:43

Hallo,

Wij trouwen op 16/08 in De Roode Poorte in Meetkerke. Dit is een geklasseerde hoeve. Het is een super mooi kader maar je moet wel alles zelf regelen. Je kan daar enkel de zaal huren. Dus traiteur, tafels, stoelen,enz... moet je zelf regelen.

Groetjes
Griet



ina
2-5-2009
 Meld misbruik17-7-2008 23:30:56

Dag Hanne,

tot 150 man kan ik je misschien de kleine zaal van de 'Zandberghoeve' te Oedelem aanraden. Ze is pas vernieuwd en nu is ze heel modern! Wij trouwen daar op 2 mei 2009

Groetjes, Ina



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik18-7-2008 8:28:04

Ina,

ik keek net even op de site vand e zandberghoeve om die zaal te bekijken, maar de nieuwe foto's vind ik er nog niet terug, is deze heel recent pas vernieuwd mss?

heb jij er eventueel foto's van?

grtz, vanes



caroline
26-9-2008
 Meld misbruik18-7-2008 10:31:23

hey,

wij trouwen in feestzaal Ten Stuyver in Oostende.
Prachtige zaal, capaciteit 250 pers. en een heel goede keuken en service.
Je moet er wel op rekenen dat je een heel eindje vooraf moet boeken.

groetjes

en succes in je verdere zoektocht

groetjes Caroline
26-09-2008



eline
5-9-2008
 Meld misbruik18-7-2008 10:50:18

Hey Hanne,

Als jullie moderner willen gaan kunnen jullie volgende feestzalen bezoeken

Denotter in Zedelgem
Salons Ten boogaerde in Kortemark
Boldershof in Oostkamp
T'gravenhof in Torhout

Dit zijn klassiekere zalen
Salons de Vrede in Ichtergem
Ter leepe in Zedelgem
Haeneveld in Jabbeke

Hoevestijl
De Grote stove in Zuienkerke




Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik18-7-2008 12:19:34

Wij trouwen in Landhuis 't Molenhof in Westouter,op de top van de Rode Berg met een super panoramisch uitzicht dus. Staat ook in de brochure 'Mooiste zalen van Belgie'. Zelf zijn we van Oostduinkerke, een eindje rijden dus, mr er zijn heel wat overnachtings-mogelijkheden in de buurt.



Sylvie

 Meld misbruik18-7-2008 12:35:50

Hey Hanne,

Wij trouwen in Salons Denotter in Zedelgem,
dit is een moderne zaal.
Persoonlijk hadden wij ook niet graag een klassieke zaal, vandaar onze keuze.
De Zandberghoeve, Salons Ter Leepe, Kasteel van Moerkerke, Boldershof vind 'k
enorm klassiek, maar lees hier net dat de
Zandberghoeve vernieuwd is, misschien ook een optie?

Groetjes,

Sylvie



ina
2-5-2009
 Meld misbruik18-7-2008 21:31:58

Voor Vanessa,

de foto's zijn nog van de oude zaal. De zaal is zeer recent vernieuwd maar ik vind ze heel mooi! Zeer licht, wit en modern. Ga anders eens kijken, er is daar ook een gewoon restaurant naast en dan vraag je maar even naar de kleine zaal.

Groetjes, Ina



Hein

 Meld misbruik18-7-2008 22:06:58

Een minder gekende zaal dat je kunt huren is 't Vlaemsch Galjoen in de jachthaven van Nieuwpoort www.galjoen.be een top locatie vanop het eerste verdiep heb je zicht op meer dan 2000 boten en de IJzermonding... moet eens een kijkje nemen...



Hanne
31-5-2009
 Meld misbruik20-7-2008 9:30:34

bedankt voor de informatie iedereen!!
groetjes



Myriam

 Meld misbruik5-8-2008 20:55:15

Hallo beste Hanne,
Er is een nieuwe feestzaal in Leffinge.
Ga eens gaan kijken op hun site www.oneplus.be
Wij zijn er al geweest en het is de moeite.
Heel mooi trendy interieur en heel gezellige bar !
groetjes en veel succes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info