Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking ouders en getuigen

  3-5-2005 12:31:36
Hey iedereen , Ik heb een vraagje in verband met bedankjes. Wordt er meestal bedankjes gegeven op het avondfeest of na het feest? Wij zouden graag een trouwfoto geven na het feest. Maar het is dan raar zeker als je niks geeft op het feest zeker? En wat kun je dan zoal geven? en aan de getuigen? Alle ideetjes zijn welkom...
nog 17 daagskes...

Charline
20-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1602


Barbara
20-8-2005
 Meld misbruik3-5-2005 12:36:45

Wij geven alle genodigden een bedankje achteraf, een foto. Ik heb echt geen zin om op het feest ook nog bedankjes te geven... Is het raar dat je niets geeft op het feest? Dan moet ik ook nog dringend beginnen zoeken...

Groetjes
BABS

Als het niet echt nodig is om bedankjes te geven op het avondfeest, dan opteer ik toch voor een foto achteraf



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik3-5-2005 15:55:00

Wij zijn nog aan het zoeken voor onze ouders en getuigen. Wij hebben wel reeds bedankjes voor de mensen op het feest. We hebben alles bij AVA gehaald. Een aantal weken na onze trouw zullen we alle mensen dan nog een bedanking met foto sturen.

Groetjes,
Nog 60 dagen



Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik3-5-2005 17:00:30

Hallo,

Wij geven ook geen bedankjes op het feest, wel een foto achteraf. Wij hebben wel voor iedereen van de suite een gepersonaliseerde wijnfles gemaakt en voor de ouders zit er nog een bon voor een etentje bij. Normaal wilden wij die op het avondfeest geven, maar dan zit iedereen die avond er mee. Wij hebben gehuurde kostuums, en als wij die achteraf gaan ophalen, krijgt iedereen die wijnfles als bedanking.

Nog 4 dagen te gaan,
groetjes
Sofie



Werner
24-6-2005
 Meld misbruik3-5-2005 18:47:30

hoi,
ouders krijgen van ons zo'n gezandstraalde spiegel waar bedankt lieve ouders op vermeld staat. Surf maar eens naar www.unikadoo.be
De getuigen krijgen bij een kaars ongeveer 20 cm hoog waar ook bedankt opstaat samen met onze namen. Deze kan jezelf laten maken in scherpenheuvel. De genodigden krijgen bij het naar buiten gaan een doosje met suikerboontjes in de vorm van een hartje aangeboden. Zowel de doosjes als de suikerbonen hebben we in de AVa gehaald.

Groetjes
Mieke

24 juni



leen
4-6-2005
 Meld misbruik3-5-2005 21:27:06

Wij geven onze ouders hun bedanking tijdens de speech in het begin van het avondfeest! De bedankjes voor de bruidskinderen geven we tyden de receptie omdat niet alle kindjes blijven 's avonds! Onze getuigen bedanken we later wel eens met een etentje!

Groetjes, Bjorn en Leen
nog 32 dagen te gaan!
xxx



Tine
6-8-2005
 Meld misbruik4-5-2005 14:06:17

Wij zijn ook van plan om onze ouders achteraf iets te geven. En we zeggen hen dat op voorhand (ze weten dat al). Eén van de twee kanten wil nl. niet in de belangstelling gezet worden op "onze" dag... wij willen dat respecteren, en hebben ze de andere ouders op de hoogte gebracht.
Ik vind zelf ook niet dat dat in "groot ornaat" moet gedaan worden, waarom niet meer op een intiem moment met de ouders. Zo gaan wij het in ieder geval doen.
Wij gaan achteraf de mooiste foto vergroten en laten inkaderen, dat geven we dan als bedanking aan onze ouders.

Voor de gasten van het avondfeest geven we een kleine bedanking op het einde (peper-en zoutstel waar ik onze namen op heb geëtst). Dat krijgen onze ouders evengoed mee !
En natuurlijk iedereen achteraf een bedanking met foto...



nancy
6-5-2006
 Meld misbruik5-5-2005 9:39:31

Onze fotograaf bezorgt op het avondfeest de bedankjes met een foto die op de trouwdag is genomen. Op die manier gaan de gasten toch niet met lege handen naar huis op het feest.



Nathalie
22-8-2006
 Meld misbruik12-7-2005 11:23:43

Wij sturen achteraf een foto als bedanking, om te vermijden dat we op het feest zelf iedereen een kadootje moeten geven...
Weet je, ik weet niet of dat wel oké is zo, maar heb echt geen zin om het me aan te trekken. Uiteindelijk is het onze dag, dus als wij het zo beslissen, dan moet iedereen er maar tevreden mee zijn!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...