Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help!

  17-7-2008 11:11:30
Hoi! De getuige van mijn toekomstige belde net ivm zijn vrijgezellen nu zaterdag.

Hij vroeg mij hem een aantal vragen (met antwoord) door te mailen die betrekking hebben op mij en waarop hij dan moet antwoorden...De zogenaamde 'Vicky-quiz' als het ware... Heeft er iemand leuke ideetjes? Ik heb het idee dat hij zoveel weet dus ik wil wat minder vanzelfsprekende dingen, dus niet alleen 'hoe groot ben ik' en dat soort toestanden... Liever wat grappiger, moeilijker... Maar ik heb geen inspiratie! Iemand al eens iets leuk gehoord of onlangs zelf ook zoiets gezocht ofzo?

Alvast bedankt voor welke tip dan ook!

vicky
(nog 16 dagen! jeeee!)

dennis
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1238


Ines
3-10-2008
 Meld misbruik17-7-2008 11:57:16

Hey Vicky,

Misschien ludieke vragen als:

* Welke dagcrème gebruik ik?
* Wat is mijn favoriete kledingmerk?
* Favoriete tandpasta - deo - nagellak-...?
* ...

Dat zijn zo van die vragen waar mannen geen antwoord op weten.

Veel plezier bij het verzinnen!
Groetjes
Ines
3/10/2008



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik17-7-2008 12:04:56

Hallo,
Welk dier zou ik willen zijn?
wat zou ik doen als ik de lotto win?
Naar welk land mag je me altijd ontvoeren?
Waarvoor mag je me midden in de nacht altijd wakker maken?
Wat vond ik absoluut niet leuk maar heeft iedereen hartelijk mee gelachen?
Als ik voor een dag jou kon zijn en jij mij wat zou ik dan doen als man?
Hoeveel paar schoenen heb ik?
Als ik maar 1 ding mag meenemen naar een onbewoond eiland (jij gaat al mee) wat neem ik dan mee?

ik hoop dat je daar al wat mee bent.
groetjes sylvia



dorien
4-10-2008
 Meld misbruik17-7-2008 12:05:52

hallo,

bij een vriendin haar vrijgezellen hebben ze dit ook gedaan. soms wel met meerkeuze antwoorden. voor elke vraag juist, was dit een opdracht minder.. er waren best grappige vragen bij:

als je je vriendin meeneemt op restaurant (bv pizzeria) wat zal ze dan bestellen?
op welke leeftijd heeft ze haar tutter moeten meegeven aan sinterklaas?
welk plekje op haar lichaam is het meest kietelgevoelig
als ze jou moet vergelijken met ijssmaak wat zou ze kiezen(chocola, passievrucht, aardbei,..)
wat is het eerste cadeautje dat je haar ooit gegeven hebt
wat is haar favoriete reisbestemming?
welke eigenschap hebben jullie het meest met elkaar gemeen (koppigheid, romantiek, rustig,..)
wat is haar favoriete naam voor een eerste kindje (koppel wou beginnen aan kinderen, mss niet voor iedereen van toepassing deze vraag)
wat geeft haar de grootste kick (bungeespringen, een stuk chocolade, je kunt hier zoveel dingen invullen dat je maar kan bedenken)
als je naast je voornaam nog andere namen hebt bv dennis louise marc... kun je vragen dennis aan te vullen met de andere

de rest weet ik zo goed niet meer
ik hoop dat er iets bruikbaars tussen zit voor jullie hé
en geniet van jullie vrijgezellen 't is echt fun

groetjes!



Els
17-7-2010
 Meld misbruik17-7-2008 12:21:39

Hey,
wat hebben ze bij ons o.a. gedaan/gevraagd:
- Waar is deze foto van jullie getrokken? (Was op trouwfeest van vrienden, wij hadden het antwoord direct juist, maar de kameraden vonden het niet goed :-) het antwoord moest zijn 'binnen'... Tja... fout dus: moeten schnaps drinken... Dus ja: hou er maar rekening mee ook dat er allerlei grapjes zullen tussen zitten!)
Andere vraag:
- bij aantal foto's van oren: Welk oor is van hem/haar?
- Welke neus is van hem/haar?

Andere mogelijke vragen:
- Hoe lang waren jullie samen toen jullie voor het eerst ...?
- Hoe oud was je partner de eerste keer?
- Hoeveel ex-en heeft hij/zij?
-> afhankelijk hoeveel informatie ze kunnen vinden om te controleren of het juist is en in hoeverre jullie daar wel of niet op zouden antwoorden.
Grtz and have fun!!!



Inge
27-9-2008
 Meld misbruik17-7-2008 16:11:11

Hallo Dennis,

Er gaat ook zo'n mail de ronde over hoe goed je iemand kent, met wel een 50-tal leuke vragen. Oorprokelijk bedoeld denk ik om elkaar beter te leren kennen. Als je me je mail-adres geeft wil ik dat wel doorsturen.
Inge



Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik17-7-2008 17:42:51

Hey Inge, zou je me dit oo kwillen doorsturen want ik ben bezig aan de vrijgezellenavond van een vriendin te plannen. neirinckxdubois@skynet.be

Alvast bedankt!!

Grtjes



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik17-7-2008 18:22:08

@ INGE

stuur je het ook naar mij
sylvia-piessens@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...