Terug naar overzicht
hi wendy,ik zou naar het totaalbeeld kijken: jurk & sieraden. als je bv. al veel juwelen zal dragen, zou ik persoonlijk niet teveel meer versieringen in je kapsel steken. maar dat is persoonlijk, hé. :)ikzelf ga oorbelletjes en 2 armbanden dragen + een sluier, dus draag mijn haar voor de rest sober (los met krullen). succes!marijke9/8/08
Hallo, inderdaad moet je wel kijken dat het een mooi geheel vormt he.je kan altijd curlies in je haar dragen dit zijn van die draaidingskes waar van boven alleen een steentje bloemeke of pareltje te zien is vrij decent dus deze kan je kopen bij veritas, swarovski, soms bij claire, wel zien dat het goed stevig zit want een envlop of banaan zoals ze dat soms ook noemen kan uit zakken maar als ze toch wil komen om bij tewerken gaat dat wel en lak er op he dan houdt het wel.als het toch een vriendin doe het dan nog eens en draag het is een hele dag zonder de versiersel natuurlijk.groetejs sylvia
totaalplaatje bekijken;ik heb bvb een halsketting met swarovskisteentjes en dezelfde steentjes zitten in mijn haar
Hey Wendy,Ik trouw ook op 13 september 2008 ;-)Mijn kleed is zonder tirlantijntjes maar mijn halsketting zijn drie dikke rijen allemaal met grotere assymetrische parels.In mijn haar ga ik enkele curlies met een witte parel doen (veritas)want mijn haar is niet opgestoken. Ik zal soort van korte pijpekrullen hebben dus daar mag wel iets speciaal in...Mijn oorbellen zijn witte parels (stekers) en heb 1 armband aan met pareltjes ook.Overdaad schaad dikwijls wel...Het totaalplaatje bekijken. Ik moet mijn kleed op 8aug terug gaan passen en ga dan mijn haar laten doen en alles van juwelen aandoen. Zo kan ik zien of het gaat. Zo niet heb ik nog wel ff tijd om iets anders te zoeken.Succes!Inneke
Hey Inneke,Wat leuk ook op 13/09/08, waar trouwen jullie....Ja zoals jij en de andere bruidjes al zeiden echt naar totaalplaatje kijken. Ik vind het allemaal wel heel erg spannend!!!!!nog 58 dagen te gaan ... en ik heb steeds het gevoel dat ik vanalles vergeet groetjeswendy en patrick13/09/08
Joepie bij mij nog 8dagen...Ik ga een witte bloem in mijn haar steken, lekker zuiders...