Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@petra Mechelen

17-7-2008 9:48:30
Hallo Petra,

Ja wij trouwen ook in Mechelen, maar je kan sowieso in het stadhuis 5 kaarten ophalen om op het binnenplein te mogen staan (5 auto's dus). Dit is 1 week tot 2 weken voor je trouwt af te halen ....
Maar ook wij hebben voor de suite auto's voorzien is altijd wel leuker dan 5 verschillede voertuigen te hebben.

Waar gaan jullie fotos laten nemen? Wij denken aan vrijbroekspark en als we met de kinderen er een aantal hebben , gaan de getuigen er even mee naar de speeltuin daar.
Hebben jullie een binnenlocatie ook?

Wanneer trouwen jullie?

Groetjes
Wendy en Patrick
13/09/08

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 428

Petra
23-5-2009
 Meld misbruik17-7-2008 9:51:00

Dank je wel voor de informatie! Dit wist ik gelukkig wel! Wij trouwen niet voor de wet in Mechelen. Ik ga het verhaal even kort maken: wij wonen nu nog in Mechelen maar zijn verbouwingen aan het doen. Vriend is van Mechelen en wou graag in Mechelen trouwen. Dus vandaar!

Wij trouwen 11/07/09!! Nog lang dus! :-)

Foto's: geen idee! We hebben het onszelf een beetje moeilijk gemaakt. Van Boortmeerbeek naar Mechelen. Van Mechelen naar Holsbeek. Op die route moeten we ergens foto's laten nemen. We hebben dus wel nog veel tijd!

In welke kerk gaan jullie trouwen?

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik17-7-2008 10:18:41

Hey Petra,

Jullie trouwen wel in een kerk in Mechelen dan? en waar dan voor de wet in Boortmeerbeek?
Ja voor jullie is het nog lang (alhoewel de tijd vliegt zenne) voor ons nog 58 dagen ... Pffft een trouw regelen op 3 maanden is kort, maar mijn vrienden zeggen, gelukkig voor jou geen jaar want dan ben je een jaar stresskippetje.. Maar het gaat goed met de regelingen en we hebben alle kleding al voor ons (trouwjurk en schoenen ok enkel voor mij nog lingerie en voor manneke ook alles ok , voor de 2 kleinste van 9 en 6 ook ok enkel nog schoenen , dan voor de oudste van 17 nog kleding), zaal, ringen enz enz is ook ok . en nog zoveel meer.
Wij trouwen niet in de kerk, dit is mijn eerste huwelijk en mijn verloofde zijn tweede vandaar....

Goh in Boortmeerbeek (of omgeving ) wist ik vroeger waar je hele mooie fotos kon nemen. ben het kwijt verdorie. Ja ik kwam daar jaaaaaren geleden veel daarmee...

Succes nog met de voorbereidingen

Groetjes
Wendy en Patrick
13/09/08

Petra
23-5-2009
 Meld misbruik17-7-2008 13:09:55

jaja wij trouwen wel in Mechelen voor de kerk! In Boortmeerbeek voor de gemeente maar niet op 11 juli zelf. Dat vind ik eigenlijk ook helemaal niet erg.

Tja we hebben nog tijd om een fotolocatie te vinden! Ik weet dat er ergens in Wavre een heel mooie locatie is maar dat is wat ver! helaas! ....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...