Terug naar overzicht
Wij hadden zo'n oldtimerbus... Supergezellig maar in jouw geval af te raden vrees ik... Die mogen immers niet op de autostrade omdat ze slechts 60 km/uur rijden!De gewone bus lijkt me in eerste instantie ene beetje saai (tenminste als er geen link kan gelegd worden met jullie beroep)... Maar misschien kan je hem leuk aankleden met bloemen en andere versiering? Alleszins, het concept 'bus' is super want de families zitten toch lekker gezellig bij elkaar...Lien, 151 dagen getrouwd :-)))
Wij gaan voor een fotoshoot van Gent nr de kust (+-45min-1u rijden) en doen dat wel alleen met de fotograaf.Mn papa heeft wel een oude lijnbus voorzien (die hij gaat versieren met lint en balonnen en zo), die iemand privé gebruikt om een drumband te vervoeren naar optredens. Die kon hij huren.We gaan dus allemaal samen vanaf de feestzaal nr het stadhuis en terug in die bus. Leek mij in eerste instantie ook maar raar, maar eigenlijk is het wel leuk zo allemaal samen. En als het moooi versierd is.Tis maar voor even hé.Patricia01-08-08
@Patricia:waar hebben jullie die lijnbus gehuurd? Kan dat gehuurd worden? Zou eigenlijk wel praktisch zijn, omdat er veel plaats is in een lijnbus om eens rond te lopen, voor mijn oma, die in een rolstoel zit,...Zijn er mensen die hier info rond hebben?Gwen
Je kan misschien eens informeren bij de lijn zelf. Ik dacht dat die ook vervoer doen waar dan van voor bovenaan bijde bestemming "trouwbus" op staat. Ik meen dat dit niet zo duur is.