Terug naar overzicht
Wij kozen voor een olijfgroene Chrysler imperial sedan uit 1932. Wij betalen 170€ voor 4u. 25€ per uur extra.
Hallo Karen, Wij hebben voor ons huwelijk een huifkar voorzien voor de ganse suite. Kostprijs 450 €GroetjesInge
Wij hebben een offerte voor een oldtimer rolls royce aan 300 € en voor de suite Mercedessen aan 130 € per wagen (we hebben er 5 nodig).Maar we overwegen om te voet te gaan... :-)
Hey Karen, Wij hebben alleen een wagen voor ons: een Buick uit het Expojaar 1958. Die kost ons 375 euro (alles inbegrepen, dus ook chauffeur, versiering en kilometers) voor 4 u. Per bijkomend uur komt er 30 euro bij.Onze auto komt van Nostalgic Cars in Wichelen.GroetjesInes3/10/2008
Hey, wij hebben aan een nonkel gevraagd om te rijden. Zij hebben een chique BMW, en ze hebben toegestemd.mvgIsabelle
Bij ons reed heel de suite zelf met eigen (mooi gewassen) auto. Wijzelf zaten in de auto van mijn getuige. Elke auto in de suite had een wit lintje en in de trouw auto lagen bloemen op de achterbank. Dit was meer dan speciaal genoeg en ik zou niet anders gedaan willen hebben. Kostprijs: 10 euro voor bloemetjes en witte strikjes!!!
Hallo, wij hebben voor onze suite een huifkar voorzien 250€ voor de hele dag en voor ons een mooie oldtimer gratis van vrienden.je moet echt vergelijken want de prijzen schillen soms meer dan 100€groetjes Sylvia
Sylvia,Waar hebben jullie die huifkar gevonden? Het idee lijkt me super en het is verrassend goedkoop!Groeten,Greet20/12/08
Als je het niet erg vindt zelf te rijden dan is een mini cooper (nieuw model) een leuk en ludiek alternatief.Wij hebben er één gehuurd bij car rental voor een heel weekend en dit kostte maar €130.
greet, als je je mail adres geeft zal ik de gegevens door mailen.groetjes sylvia
Hallo,Wij zijn getrouwd op 28/06/2008 en hadden een Hummer limo en Chrystler limo gehuurd bij westlimousine te Passendaele. Er kunnen in elke limo 7 mensen en we hadden ze beide voor 3 uur gehuurd. Tesamen kwam dit op 725 euro (chauffeurs inbegrepen uiteraard). We kregen in elke limo een fles champagne aangeboden. Ons vervoer was misschien niet goedkoop maar zeeeeer leuk. Voor foto's en info zie hun site www.westlimousine.be ps zeer vriendelijke mensen en chauffeursgroetjesVanessa
Amai, ik verschiet echt van die prijzen die jullie aan vervoer willen uitgeven. Neem het me niet kwalijk, iedereen stelt andere prioriteiten en dat is je goed recht. Maar zelf ben ik echt blij amper iets aan vervoer te hebben uitgegeven. Ik vraag me echt af of dat goed besteed geld is. P.S. neem het me niet kwalijk hoor, zoals gezegd iedereeen heeft andere prioriteiten en dat respecteer ik. Ik ben vooral verbaasd dat ik nogal afwijk van de norm in verband met dit onderwerp.
hoieen vriendin van ons zal rijden. zij heeft een mooie kever van het jaar 1973 of 74 ofzo. Heel mooie staat. die staat momenteel in de garage om in orde te zetten.dus ons vervoer kost ons: gewoon de benzine... ik wou niet te veel geld uitgeven aan vervoer. de suite heeft van mij de opdracht gekregen hun auto schoon te wassen en ik voorzie die van lintjes!grts cindy 12/09/08
Wij hadden een limousine en dat was echt super! We zaten erin met de ouders eerst, en dan heen en weer voor de fotolocatie met de getuigen, zo heeft iedereen ervan kunnen genieten :). Ik zat op voorhand ook niet zooo in met vervoer, maar het was het cadeau van mijn broer (ook mijn getuige), en achteraf bekeken maakte het het echt af. Ik zou het niet anders gewild hebben. Voor 4u limousine met een fles champagne (gekraakt na het gemeentehuis, dat was pas genieten!) en onbeperkt in kilometers betaalden we (nu ja, mijn broer ;)) 450 euro. Groetjes,Tania