Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindvriendelijke locatie gezocht

15-7-2008 21:39:22
Nog steeds ben ik op zoek naar een gezellig restaurantje/taverne om samen met de naaste familie te gaan tafelen. Omdat er toch verschillende kleinere kinderen bijzijn, is het ook een must dat zij enig vermaak hebben. Alle tips of ervaringen zijn welkom. Ikzelf ben van Lier.

Alvast bedankt
Groetjes Caroline
30/05/2009

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 368

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-7-2008 21:49:03

elke taverne restaurant kan je kindvriendelijk maken door vb een springkasteeltje of iets dergelijks te voorzien

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik15-7-2008 22:51:37

Wij gaan 'smiddags met de familie (waaronder 3 kids) naar Eppegem eten. Ze kunnen daar gewoon buiten spelen in het gras en wat voetballen enz... Dus dat wordt andere kleding mee :-) en nadien weer mooie kleertjes aan voor de foto's. Misschien een tip voor jullie....

groetjes
wendy en patrick
13/09/08

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik15-7-2008 23:28:41

Castellinis in Sint-Katelijne-Waver?

Schommel, zandbak, tv-hoekje voor kinderen...
Aangepaste kindermenu's...

http://www.castellinis.be/spelen.htm

Groetjes
Ilka

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik16-7-2008 8:57:16

kijk eens op de website www.kinderenwelkom.be Daar staan resto's en andere gelegenheden op waar kinderen echt welkom zijn. Je kan restaurants opvragen per provincie.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik16-7-2008 10:20:21

hallo,
ik kom nu niet op de naam maar als je van lier naar nijlen rijd heb je links opel garage en princes en een beetje verder aan de rechtse kant heb je een restaurant heel lekker met speeltuin aan is heel mooi en vriendelijke mensen.
groetjes sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...