Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostumverhuur regio Antwerpen

  15-7-2008 19:01:48
Beste bruidjes in spe,

Hebben jullie adresjes voor mij waar mijn toekomstig mannetje en ons gevolg een kostuum zou kunnen huren? Liefst in de directe regio van Antwerpen.

Heb er eentje in Sint Niklaas maar dit is te ver voor ons gevolg (komen uit alle richtingen!)

Alvast bedankt voor alle hulp!

Silke
15-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1601


Sofie
29-8-2009
 Meld misbruik15-7-2008 19:35:38

op de Mechelsesteenweg in Antwerpen heb je de Ceremonie



Kelly

 Meld misbruik15-7-2008 19:44:16

In Berlaar heb je de Zon. Je kan al eens kijken op hun website : www.dezon.be



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik16-7-2008 9:17:57

Bij Ducheyne in Berchem, op de Grote Steenweg.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik16-7-2008 9:20:52

mijn aanstaande zijn kostuum komt van bij Ducheyne in Berchem

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



nancy
12-7-2008
 Meld misbruik17-7-2008 19:25:59

Wij hebben onze kostuums (voor zowel bruidegom als suite) gehuurd bij Style Tailors. Ze hebben zowel een filiaal in Aalst, als in Brasschaat.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info