Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje voor mijn papa? Ideetjes meer dan welkom!

15-7-2008 15:14:50
Hey bruidjes en bruidegommetjes,
Met nog 25 dagen op de teller zijn we de laatste hand aan de voorbereidingen aant leggen. Als cadeau voor de ouders en getuigen geven wij een fles champagne met op het etiket onze namen+datum. Mijn vader drinkt niet, en daarom vind ik het niet gepast hem ook een fles te geven. Maar wat dan wel??
Een digitaal fotokader is al besproken, maar aangezien papa niet met knopjes enz.kan omgaan lijkt me dit vrij ingewikkeld voor hem...
Hebben jullie ideetjes?

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 407

Severien

Meld misbruik15-7-2008 17:25:33

Wij hadden een gelijkaardig 'probleem'. In de plaats hadden wij voor die persoon een doos exclusieve thee (voornamelijk fruit/kruiden thee) samengesteld. Daardoor kon die persoon toch ook savonds met een tasje thee aan ons denken ;)

Carolien
14-8-2008
 Meld misbruik15-7-2008 20:11:47

hoe komen je eigenlijk aan de flessen met eigen etiket? ik wil ook zoiets, mar wil het liever niet zelf maken

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik16-7-2008 9:21:34

@Carolien,
Onze kadowinkel zorgt daarvoor. Zij kunnen dat bestellen vanaf 6 flessen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...