Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte loper-probleem

  15-7-2008 11:39:34
Hey dames.

kZit ondertss al enkele maanden op dit forum en in het begin hoorde ik vaak de naam Carpet Right vallen om een witte loper te kopen. Ben daar nu gisteren nr toe geweest mr tot mn grote verbazing zijn we verplicht om 60m! loper te kopen, dat zou ons 220euro kosten. Reden: omdat dit tapijt niet veel verkoopt ben je verplicht de hele rol te kopen!
Heeft iemand nog witte lopers? Waar hebben jullie deze gevonden en hoeveel betaalt?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes

Charlotte
19-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1063


Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik15-7-2008 11:42:22

Hey,

op de website van adagio ben ik een link tegenkomen voor witte lopers.

Groetjes

Isabelle



Tineke

 Meld misbruik15-7-2008 12:04:54

Hoi,
Wij hebben onze witte loper gekocht bij www.rodelopers.be
Wanneer trouw je? Je kunt anders de onze overnemen. Hij is 15 m lang en heeft 100 € gekost. Als hij niet vuil is kan hij waarschijnlijk nog een keer gebruikt worden.
Je laat maar iets weten.
Groetjes, Tineke



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 14:02:45

Hi Charlotte,
veel tips en hulp op alle gebied kan je ook vinden op het andere forum ik-trouw.org.
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 14:07:31

dag bruidjes,

kun je geen witte lopers 'huren' ?

via je ceremoniemeester ofzo ?

ik weet dat we via onze ceremoniemeester rode lopers kunnen huren, had eigenlijk nog niet gedacht aan een witte maar denk dat ik hiervoor ook es zal informeren, is inderdaad prachtig!


groetjes, vanes



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik15-7-2008 21:27:52

Hoi,

Je mag me altijd een mailtje sturen: kdekeyser@gmail.com

We zijn getrouwd op 5 juli en er schiet ongeveer 20m over van onze witte loper die herbruikbaar is. Ik betaalde 250 euro, maar wil hem wel wegdoen voor minder!

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...