Terug naar overzicht
Hier eentje met een peuter van 2j. Hij zit zowiezo al niet stil, dus ik verwacht een actieve misviering :-)Ik voorzie wat droge koekjes voor hem en een kleurboek met kleurtjes. Voor de rest zien we wel...
hoi,bij ons zaten onze indjes (4&6) naast onsin de kerk af en toe liepen ze wat rond maar we hadden een hele toffe priester die zich daar niets van aantrok ook waren er heel wat kindjes in de kerk er zijn al 12 kleinkinderen in de familie en ikzelf zorg voor kindjesikzelf heb gezorgd voor zelfgemaakte kleurboekjes voor elk kindje aanwezig in de kerk en een doorsje kleurpotloden had er zo'n 70 stuks en heeft mij nog geen 10€ gekost dit vonden ze allemaal leuk (ook de mama's en papa's)en je moet maar denken dat het een huwelijksmis is en geen begrafenis héveel plezier gewenstshirley12/07/2008
ik trouw zaterdag as en wij hebben een zoontje van 20 mnd en bruidskindjes van 15 mnd (mijn metekindje) en eentje van 3. Ik heb een korf met speelgoedjes zonder geluid voorzien en leesboekjes en kleurboekjes. het was de bedoeling dat ons zootnje de ringen zou brengen maar met kussentje vertikte hij het, nu hebben we er een ballon met helium aan gehangen en nu vindt hij eht geweldig. ze mogen dan ook met de ballonnen spelen want dat maakt ook niet teveel kabaal. onze priester gaf ons de goede raad hen te laten doen want hij zegt als je ze probeert stil te houden heeft het net het omgekeerde effect! het is trouwens ook feest dus van mij part mogen ze gerust doen. succes ermee!
voorzie zeker een tante, nichtje of wie dan ook om zich over hem/haar te ontfermenzelf heb je daar geen tijd voor...
Hallo, bij ons zullen de kindjes 3 jaar en 15 maanden zijn. Ze zitten op de eerste rij, samen met de oppas. Ik ga ook een doos speelgoed in de kerk voorzien, alhoewel ik vrees dat ze die niet gaan bezien en eerder andere dingen gaan opzoeken! Maar omwille van de oppas hoef ik mij daar dan geen zorgen over te maken!