Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feest voorbij helaas

  15-7-2008 10:07:55
hey
het feest is gedaan
is eigenlijk wel jammer
s'morgens was heel leuk,bij de kapper (supergoed),de schminkster(ook supergoed) en daarna mijn kleed aangedaan iedereen vond het prachtig en vooral mijn ventje
ook hij en de kinderen waren prachtig doet toch wel iets hoor hem zo in kostuum zien

de fotografe was uitstekend (het was een mama van 1 van de kindjs waar ik voor zorg) zij heeft er echt werk van gemaakt haar papa kwam zelf mee foto's trekken voor zijn plezier er zijn in total meer dan 2000 foto's getrokken die dag!!!
de mis was heel ontroerend alleen gwas het het verkeerde iedje toe ik binnen kwam in de kerk maar daarna was het steeds de juiste muziek priester De Decker heeft prima werk afgeleverd echt waar,stelde me steed op mijn gemak en sprak echt tegen ons iedereen vond de mis heel mooi ik kan dus aan iedereen priester De Decker zeker aanraden
toen we buitenkwamen stonden al mijn kindjes daar (ik heb er 16 verschllende ) met een roos echt ontroerend!!
daarna de ballonnen opgelaten was ook heel mooi om te zien
voor ons vervoer hadden we een huifkar gehuurd,zeer vriendelijke mensen en het was hel leuk (we waren met 18 volwassenen en 12 kindjes)
we hadden geen feestzaal wel een traiteur en dar hebben we mer dan spijt van
het liep volledig in het honderd
mensen moesten 45 min wachten op drank ,onvoldoende hapjes voor iedereen,de trouwer en zijn tante hebben zelf drank moeten uitdelen want iedereen stond met ee leeg glas of zonder glas (hij hielp toen zelf niet mee maar stond met zijn armen in de zij te kijken toen ben ik uitgevlogen en ben nochtans helemaal geen moeilijke hoor),geen frikandellen en frietjes genoeg voor de kindjes,kinderen werd geen drank aangeboden,vlees was niet lekker,aardappel op de bbq was precies van voor de orlog er waren 2 obers om 130 mensen te voorzien van drank en hapjes en 32 kindjes
maar je moet niet denken dat de "patron" meehielp hoor iedereen vond hem zeer arrogant
zelfs het aansnijden van de taart gebeurde niet zoals het hoorde niemand heeft het gezien want hij heeft hem zelf aangesneden nochtans op aanvraag van de dj maar dat was niet nodig zei hij zelfs de taart trok op niets de bovenkant was een foto van ons 14 jaar geleden en die was helemaal uitgelopen (is mij toch wel gezegd geweest 1 minuut voordat het dessertbuffet openging!)
maar ja dit laten we niet zo
dus een goede raad aan iedereen kies zorgvuldig uw traiteur!
de kindjes en de ouders hadden voor mij nog een verrassing voorzien ze hadden een nieuwe tekst gemaakt op het liedje ik hou van u echt prachtig zijn meerdere tranen langs mijn wangen gebengeld
ok de openingsdans was heel mooi iedereen stond met zo'n glowstick te zwaaien kippenvelmoment
zo mijn verhaal zit er hier bijna op
bedankt aan iedereen voor de goede raad zal jullie missen maar zal zeker af en toe wel nog eens komen piepen
zonet nog een domper gekregen:van het verhuurbedrijf van de kostuums hebben ze net gebeld de broek en gilet van mijn man zijn stuk en moeten we betalen 280€ voor iets die stuk is is zuur geven hoor maar ja wat kunnen we eraan doen

zo aan diegenen die nog moeten trouwen geniet ervan want het gaat rap voorbij en loopt er iets fout je moet maar denken t'is toch maar i die dat weet en niemand anders
groetjes shirley
12/07/2008
daaag shirley

shirley
12-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1133


Thierry

 Meld misbruik15-7-2008 12:35:40

---



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik15-7-2008 13:18:37

Spijtig dat het avondfeest niet is gelopen zoals je verwacht had, ik had al eerder mijn "crise" gehad denk ik...

Mijn aanstaande huurt ook zijn kostuum, bij Ducheyne in Berchem. Maar ik veronderstel dan toch dat je man wist dat het kostuum kapot was?

In ieder geval, geniet nog na van de mooie momenten die er waren.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



Karen
18-7-2008
 Meld misbruik15-7-2008 13:59:09

Is het priester Gilbert De Decker uit Mariakerke bij Gent?



shirley
12-7-2008
 Meld misbruik15-7-2008 15:26:50

@karen
neen het is priester geert de decker van roeselare heeft wel geen eigen parochie maar zou ik het opnieuw doen dan zeker hem terug als onze priester :-)
shirley



Elke

 Meld misbruik22-7-2008 9:08:55

mag ik ook vragen waar jij jouw huifkar gevonden hebt. Ik ben al een tijdje in de buurt van Sint-truiden aan het zoeken naar een huifkar, maar is blijkbaar moeilijk te vinden. Ale wel veel huifkarren, maar weinig die hem willen of kunnen verhuren voor een trouwfeest.

Groetjes,
Elke



shirley
12-7-2008
 Meld misbruik25-7-2008 12:51:29

@ elke
de mensen van de huifkar wonen denk ik in eernegem
heb hun telnr
anders kun je een mailtje sturen naar jimmyacx@hotmail.com
zal dan je het telnr geven
shirley


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...