Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

na de trouw

  14-7-2008 22:05:48
is het waar da als je pas getrouwd zijt dat al de moeilijke dingen komen die u tot stres brengt en dat je dan elkaar gaat haten dat het een echtscheiding van komt ?

massimo
14-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 860


Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik14-7-2008 22:48:23

Is dit nu een serieuze vraag?
Stress is met twee ssen!
En aan een huwelijk moet je werken net zoveel als aan een relatie!
Als je hiervan niet overtuigd bent, moet je naar mijn mening te stap niet wagen!



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik15-7-2008 7:16:37

hey,
getrouwd zijn is net hetzelfde als een relatie hebben zonder papiertje hoor!alleen ben je iets meer verbonden met elkaar.
zoals vicky zegt... je moet blijven werken anders kom je er niet maar dat is in een gewone relatie ook zo.
groetjes



Karen
18-7-2008
 Meld misbruik15-7-2008 7:27:35

Het hangt ook af van hoe lang en hoe goed je elkaar kent.
Wij kennen elkaar 6 jaar, hebben elkaar echt leren kennen in heel moeilijke tijden toen mijn vriend een zwaar ongeval kreeg, wonen nu al een jaartje samen. Wij kennen elkaar echt wel en dat stelt me gerust.
Het is evenweg geen garantie.

Ik zou nooit durven trouwen als ik nog "verliefd" was op iemand omdat je alleen de mooie kanten zijn, bij ons is het liefde en het is niet meer zo verrassend maar het is even leuk als je het zelf maar spannend en leuk houdt.

Karen



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-7-2008 9:13:19

hahahahahahahaha... wat een vraag!!!

je kan misschien eens beter op een echtscheidingsforum gaan informeren.



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik15-7-2008 9:44:38

Waarom zouden er meer problemen na het huwelijk zijn dan voor het huwelijk?

Je moet weten wat je aan elkaar hebt en inderdaad zoals Karen zegt, niet trouwen wanneer je nog in de eerste fase van verliefheid zit. Misschien zal je wel moeilijkere zaken tegenkomen:
- beslissingen i.v.m. opvoeding van je kinderen
- ...

Maar die zaken hebben niks met trouwen te maken. Alles hangt er ook vanaf in hoeverre je bereidt bent om te praten met je partner; iets toe te geven aan de ander; om te luisteren; .. . Maar dat is gewoon werken aan je relatie en dat moet je altijd doen.

Groetjes



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-7-2008 9:50:36

misschien vind jullie omgeving jullie nog te jong om te trouwen??



Dorine

 Meld misbruik15-7-2008 10:51:59

zou mij niet bezighouden met zulke stomme vragen te stellen



Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik15-7-2008 16:05:19

@sarah, die is echt goed!!

Maarre, moeten ze niet eerste getrouwd zijn, om al te kunnen scheiden...?? :)




sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-7-2008 16:53:32

@ sofie.. ja dat wel, maar dat zijn daar ervaringsdeskundigen he.. hij kan er toch al eens gaan informeren he : )




s
1-6-2007
 Meld misbruik15-7-2008 17:10:57

Ja, da's waar! En daarom wil ook iedereen zoo graag trouwen.

man man, wat een vraag. :s :s


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...