Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

9 mei 2009: nog 299 dagen!

14-7-2008 21:18:53
Hey!
Wie van jullie trouwt er nog op 9 mei 2009? En wat hebben jullie al allemaal voorbereid? Wij hebben zaal, fotograaf en gemeente gereserveerd. Nu willen we zo snel mogelijk dj en kerk vastleggen. en binnen een maand of twee gaan zoeken naar de ideale trouwjurk...
Hoe ziet jullie dag eruit (qua planning dan)?

groetjes!

Nele
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 371

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik14-7-2008 21:28:10

Hey Nele,
Wij trouwen ook op 09-05-09! Wij hebben ook een zaal, gemeentehuis en kerk gereserveerd, dj en fotograaf gecontacteerd. Aangezien ik als leerkracht al 2 weken vakantie heb en het niet echt mooi weer is, heeft ons misboekje zelfs al een beetje vorm gekregen (erg vroeg he, maar een kladversie is altijd handig om van te vertrekken). Wanneer plan jij om een jurk te gaan zoeken? Dat vind ik nog het moeilijkste van alles: wat, waar, wanneer :) Ik geniet echt van de voorbereidingen en deze website!
Van welke streek ben jij eigelijk?

Pascale
7-7-2006
 Meld misbruik15-7-2008 8:39:26

Wij trouwen ook op 9-05-09! Tot zover hebben wij het voorschot voor de zaal gegeven en voor mijn kleed. Ik denk dat het een bbq gaat worden, maar voor derest zit ik nog een beetje met de handen in het haar. Wij zijn van Merksem, en jullie?

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 9:08:51

dag bruidjes,

wij trouwen op 23 mei 09, op jullie grote dag zullen de zenuwen er bij mij ook al goed zijn denk ik ..

wij hebben het volgende al vast staan:
- feestzaal
- fotografen
- kerk
- ceremoniemeester
- deejay
- vervoer limo
We zijn ook al langsgeweest om ringetjes te bekijken, de keuze is nog niet helemaal gemaakt maar zo goed als ..

Alsook het misboekje heeft al enkele kleine tekstjes, ben daar met volle moed aan begonnen maar denk hieraan verder te werken tijdens de kerstvakantie...

Volgende week heb ik de eerste afspraak om kleedjes te bekijken en te passen...

Ik wou zoveel mogelijk dingen regelen voor we op verlof vertrokken (binnen 2 weken dus)

we hebben de belangrijkste dingen dus al vastgelegd ... wou dit persé al doen, mezelf kennende, ben nu op m'n gemak ..

enkel stadhuis .. dit kanik pas 6 maand en 14 dagen voordien vastleggen .. op 8 november richting stadhuis met andere woorden :)

onze voorlopige dagplanning enzo kun je op onze site bekijken

www.everyoneweb.com/23mei2009

vele groetjes,

vanes

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 13:00:25

Hallo,
wij trouwen ook op 9mei 2009 ik heb gisteren ook nog gezegd joepie geen drie meer maar een 2 299 dagen alle vandaag 298.
ik kijk er zo naar uit,
watwe al geregeld hebben:
de gemeente
de viering (alternatief)
het vervoer
de getuigen en hoe het vragen origineel.
de bruidskindjes
de zaal
de overnachting
de gastenlijst opgesteld
begonnen met bedankjes uitproberen
begonnen met ontwerp uitnodiging
en het vergaren van heel veel ideeen en info ivm met versiering, boeket, menu,...
afspraak gemaakt voor onze ringen eigen ontwerp
afspraak gemaakt voor kleed ontwerpster en naaiatelier.

verder gewoon rondsnuisteren op internet naar leuke ideeen en aan website schrijven.

en genieten!!!!!!!!!!

Als je veel zelf doet kan je er het hele jaar lekker mee bezig zijn.

groetjes Sylvia

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 18:59:14

Wij trouwen op 16 mei.

Wat ligt er al vast:
- de kerk
- het vervoer
- getigen
- bruidskindjes
- feestzaal
- tijdelijke gastenlijst
- fotograaf
- ceremoniemeester
- afspraak bij de notaris
- 1 ste afspraak jurk
- trouwringen

Aan de misboekjes zijn we rustig bezig, dus we hebben nog wel even.

In december gaan we de kostuums vastleggen en op 3 november gaan we in ondertrouw!

groetjes!

Cedric

Meld misbruik16-7-2008 7:53:23

Beste

In de eerste plaats proficiat met jullie aanstaand huwelijk.

Hebben jullie ook al aan een dj gedacht?

Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.
Dus ook discobar.
Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.

Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.
www.partylighting.be

Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.

Mvg
Partylighting

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...