Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stand feestzaalzoektocht A'pen

  14-7-2008 20:18:55
Hey iedereen!

Volgend jaar 11 juli trouwen wij. We zijn sinds twee weken in actie geschoten om een trouwzaal te vinden, want de tijd begint te dringen. Dit is wat we tot nu toe al bezocht hebben:

*) Martinushoeve in Zandvliet:
+: heel mooie zaal en mooie locatie, vriendelijke ontvangst, 4-gangendiner zou opgediend worden onder stolp, ziet er sjiek uit
-: vrij duur, afgelegen, dj-installatie ter plaatse moét gebruikt worden aan € 160 als je een eigen dj wil als die die ze aanbieden

*)De Groene Jager in Brasschaat:
+: mooie zaal, mooie tuin
-: vrij duur, zaal heeft ietwat L-vorm, waardoor je dus niet iedereen tegelijk kan zien, onvriendelijke ontvangst (wat voor mij al een reden is om ons feest daar niét te houden)

*) Flores in Zwijndrecht:
+: prijs, héél vriendelijke ontvangst, rustig
-: zaal in ouderwetse/'antieke' stijl

Ikzelf geef nu de voorkeur aan Flores, vooral gezien de prijs. Al wat je uitspaart, kan je uitgeven op huwelijksreis, denk ik dan. Maar de Martinushoeve was echt wel heel mooi en daar heb ik ook nog geen negatieve reacties over ontdekt. Met heel wat overtuigingskracht zou mijn vriend me dus wel nog kunnen overhalen.

Deze week bezoeken we nog zaal l'Ecurie in Aartselaar en 's Graevenhof in Schilde. Ik hou mijn hart al vast bij deze laatste, na een aantal van de recensies gelezen te hebben. Maar we kunnen maar eens gaan kijken. Over de vriendelijkheid van de mevrouw die het telefoontje beantwoordde om de afspraak vast te leggen, was alvast niet om over te klagen.

Donderdagavond beslissen we en ik zal het laten weten wat het geworden is!

Wat is het toch fijn om een toekomstige bruid te zijn!!! Al dat plannen en zo... ik kijk er al 10 jaar naar uit en volgend jaar gebeurt het eindelijk, en dan nog met de man van mijn dromen. Het kan gewoon niet stuk! (Ook al heb ik ook wat schrik voor het zwarte gat achteraf...)

Groetjes!

Lut


Lut

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1149


sarah
27-1-2016
 Meld misbruik15-7-2008 9:38:00

Hey Lut,

Allereerst van harte proficiat,

Je hebt al enkele zalen bezocht, maar ga zeker voor de zaal die je echt wil.
Maar ga niet te veel af op reactie die je hier altijd leest het beste is gewoon afwachten hoe jouw ervaring is met deze zaal.
Laat iets weten wanneer en welke zaal je hebt è ben benieuwd

groetjes

Sarah & Philippe
30/05/2009



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 12:46:54

Het outfort in Hoboken is ook heel mooi en prijselijk heel vriendelijk alle mogelijke formules heel mooi met water buiten, je kan zowel buiten als binnen echt knap.

Bauwmans in Haasdonck is een echte topper hebben eigen zaal maar zitten ook op de boten of het kastelenhof in stekene wij hebben al vaak feesten met hetn gehad broertje en nicht trouwfeest maar ook jubileums en communiefeesten vriendelijk en niet duur. wij zouden hen ook genomen hebben maar wonen zelf te ver van Antwerpen.

groetjes sylvia



Debby
8-8-2009
 Meld misbruik15-7-2008 12:59:49

Hey,

Wij houden ook ons feest in Domein Martinus in Halle-Zoersel.

Wat je schrijft klopt echt helemaal, maar wij moesten 200 euro + btw betalen voor het huren van de installatie, maar gaan ook een andere DJ nemen hoor!

Je moet de zaal kiezen, waar je het meeste op je gemak voelt, maar ook wij hebben een beetje naar de portemonee gekeken!

L'écurie in Aartselaar zijn wij ook gaan kijken, maar als je dan de zaal in Zoersel hebt gezien, stelt dat écht niets meer voor hoor!

's Graevenhof, hebben vrienden hun feest gedaan en dat was ook prachtig!!!
Maar kwa budget was dat ons ding toch niet!!!
Wat ik ook goed vind aan Domein Martinus (Martinushoeve) is dat je voor 90 euro daar kunt blijven slapen met 2 personen en champagneontbijt krijgt (bruidspaar slaapt gratis, maar wij hebben al 2 kids...)


Groetjes,
Debby
8/8/2009



Cedric

 Meld misbruik16-7-2008 7:59:32

Beste

In de eerste plaats proficiat met jullie aanstaand huwelijk.

Hebben jullie al aan een dj gedacht?

Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.
Dus ook discobar.
Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.

Voor meer informatie kan je altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.
www.partylighting.be

Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.

Mvg
Partylighting



Debby
8-8-2009
 Meld misbruik16-7-2008 14:29:38

Hopla en Cedric is ook wéér reclame aan het maken!!



Laetitia
20-6-2009
 Meld misbruik23-7-2008 19:30:29

Hey,

Wij hebben de Martinushoeve ook bezocht. Bijkomend nadeel daar vond ik toch ook de vorm van de zaal hoor. Sommige tafels staan keiver van de dansvloer af, omdat deze niet centraal gelegen is. Maar ja, anderen vinden dit misschien net een pluspunt.

Wij hebben uiteindelijk voor Salons de Groene Jager gekozen. Ik vind het raar te horen dat je zo slecht ontvangen werd. Wij zijn daar door Nick ontvangen, jullie ook?

Hij was bij ons alleszins supervriendelijk en heeft ons een week later zelf opgebeld en uitgenodigd om de zaal nog eens aangekleed te gaan bekijken. Bovendien ben ik daar verliefd geworde op de tuin, prachtig gewoon...



Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik30-7-2008 16:46:44

Hoi Lut,

wij plannen ons huwelijksfeest ook volgende zomer! Wij hebben Outfort in Hoboken ook al enkele keren bezocht en het blijft een aanrader. Het enige waar wij mee blijven zitten: de opsplitsing in nissen en WAAR plan je de dansvloer??

Zeker toch eens gaan kijken, ze zijn daar ontzettend vriendelijk en bijna alles is mogelijk!

Succes !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info