Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd! 12 juli was een prachtdag

  14-7-2008 18:44:17
Hallo iedereen,

Voor ons zit het er intussen op; zaterdag zijn we getrouwd en kunnen we onszelf man en vrouw noemen.
Het was werkelijk een prachtdag! We hebben er met volle teugen van genoten! Echt de mooiste dag van ons leven gehad!
Hierbij willen we ook iedereen bedanken van het forum van wie we al de tips enzo hebben gekregen.
Hieronder is een lijstje met de dingen zoals wij ze gedaan hebben:

- fotograaf: Kanter: zie website: http://kanterlo.wordpress.com/2008/07/13/huwelijk-joke-...
=> echt een aanrader!!! Ziet echt het werk, is enorm gedreven en heeft betaalbare prijzen + we hebben de foto's digitaal gekregen. Woont in antwerpen btw.

- feestzaal: de witte meren in Keerbergen: ook echt geweldig, superlocatie aan het meer zelf + je kan er overnachten! handig voor mensen die van ver moeten komen. Voor ons stond er ook nog champagne klaar op de kamer + waterbed aanwezig voor wie wil.

-Dj: DJ Kris van de feestzaal zelf; was echt top, de dansvloer heeft geen moment leeg gestaan!

- Duiven hebben we besteld bij Kris Steenman. Zijn nr. vind je hier ook ergens op het forum

- Live muziek gehad door vrienden van ons; ontroerend!

- Openingsdans: It is you van Dana Glover (Shrek - versie- Hier hebben we op gewalsd; prachtig!

- Binnenkomst zaal: Villa Volta van de Efteling: echt kippenvelnummer

- Binnenbrengen van de taart: He's a pirate van Pirates of the Carribean

- Dans met vader/moeder: You are so beautiful + Up were we belong

- drukker: Axis in Herent: heel goede service + betaalbare prijzen

- fotolocatie: Kruidtuin in Leuven: prachtige locatie + bij regenweer kan je altijd in de mooie serre terecht. Wel even bellen want dan zetten ze deze speciaal voor jullie open + auto kan dan binnnerijden

- Tip: wij zijn tijdens de fotoshoot onder ons tweetjes gaan picknicken; een echte aanrader voor iedereen zodat je nog een fijn momentje samen hebt voor de drukte van de receptie enzo begint. Hebben er zo van genoten!

Denk dat het zo ongeveer is, als er nog iets is, laat je het maar weten. Morgen vertrekken we wel op huwelijksreis (Kroatië) dus kan zijn dat je wel ff op antwoord moet wachten...

Iedereen nog veel succes met de voorbereidingen, geniet ervan, het is het echt allemaal waard!

Grts, Joke & Wim
12-07-08

joke
12-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1428


joke
12-7-2008
 Meld misbruik14-7-2008 18:51:14

Oh ja, nog iets vergeten:

- Trouwkleed komt van het Bruidsparadijs in Merksem en Wim zijn kostuum van De Witte Duif in Leuven

- Onze huwelijkskaars hebben we in de Diestestraat in Leuven gekocht bij Chadresz.

- Wie trouwt in de kerk in Herent, moet achter Bart vragen; hij heeft zo'n prachtige viering voorgedragen; was echt héél persoonlijk!

xxx Joke & Wim



Joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-7-2008 19:25:07

Proficiat, en geniet van jullie wittebroodsweken en de huwelijksreis !

Voor ons nog meer dan 250 dagen, maar ik kijk er naar uit !
Joke.



Els

 Meld misbruik14-7-2008 23:00:30

Hey Joke & Wim!

Eerst en vooral een dikke proficiat! Jullie zagen er stralend uit...

Geniet van een welverdiende vakantie!

Kom zeker nog eens langs op het forum he...

Groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



kathleen

 Meld misbruik14-7-2008 23:22:21

Hey Joke,

mooi hoor, zowel jullie foto's als jullie zelf. Het geluk straalde echt van jullie af. Mijn felicitaties, geniet van jullie reis en jullie wittebroodsweken

Groetjes

Kathleen



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik15-7-2008 9:04:17

Proficiat! Blij te horen dat jullie een prachtige dag hadden... 't wordt spannend, nog maar amper 30 daagjes op de teller. We spreken niet meer van maanden nu, maar slechts nog enkele weken...

Veel plezier op de huwelijksreis!

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 12:38:05

proficiat!!! en de allerliefste gelukwensen.

wat ben ik weer lekker emo de trane wellen telkes op als ik zulke verslagjes lees wat gaat dat worden op onze eigen dag.

geniet van de vakantie!!!
groetjes sylvia



Jean-Marie

 Meld misbruik13-10-2008 22:26:55

Beste,

Kunnen wij jullie eens contacteren ivm het trouwfeest in DE WITTE MEREN?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...