Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ines

  14-7-2008 14:40:51
Hoi Ines,

Mercikes voor je berichtje. Wij trouwen in Zemst (ze gaan ons telefonisch verwittigen als ze alle documenten in hun bezit hebben)

Met de voorbereidingen gaat alles goed. Zaal, dj, menu, thema zijn allemaal in orde.
Mijn jurk komt normaal deze week binnen in de winkel(geen wit of ivoor maar een kleurtje van het merk Linea Raffaelli). Mijn ventje heeft zijn kostuum (enkel nog een hemd, dat zal voor half augustus zijn aangezien dan de nieuwe kleuren binnenkomen), ouders hebben ook hun kleren. De uitnodigingen liggen klaar, ik moet ze enkel nog uitdelen/opsturen. Bij de notaris moeten we nog langsgaan om het huwelijkscontract op te maken. Proefkapsel is binnen een paar weken alsook de make-up,...enz enz
Vorig jaar dacht ik amaaaaiii dat gaat lang duren, maar het is al voorbij gevlogen !!!

Vicky
3-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 886


Ines
3-10-2008
 Meld misbruik14-7-2008 18:43:30

Hey Vicky,

Amai, ja. Ik ben hier beginnen volgen ergens in oktober vorig jaar, dus een goed jaar voor onze trouw en vandaag staan er dus nog 80 dagen op de teller! Vooral die laatste 20 zijn al heel snel gegaan.

Ik heb op zaterdag 9 augustus mijn eerste pasbeurt: mijn kleedje is de Cara van Marylise in het ivoor. Mijn schoenen heb ik ook al en ik weet dat ook mijn mama al gesteld is: die is ook bij Linea Raffaelli uitgekomen.

Proefkapsel (met mijn hele korte haar valt nu wel niet veel te variëren...) en proefmake-up zijn al eens een aantal keer gebeurd: mijn kapper heeft ook een diploma visagie en die gaat dat bij mij doen. Het voorbije jaar als ik bij hem kwam om mijn haar te laten kleuren en hij had tijd dan stond hij daar al met zijn borsteltjes en rouge en lipstift en... Dieje vindt dat zelf superfijn, dus laat ik 'm zijn gang maar gaan.

Mijn ventje gaat inderdaad ook pas eind augustus voor zijn trouwkostuum met zijn ouders, dan zijn tenminste de wintermodellen al binnen. En ook voor ons bruidskindje, Sven zijn petekindje van 3, gaan we ook pas dan kijken. Anders riskeren we nog dat hij er uitgroeit tegen den 3de oktober!

Naar de notaris moeten wij ook nog, maar dat hoeft niet per se klaar te zijn vóór de ondertrouw: ze moeten het dan wel al weten dat er een huwelijkscontract volgt, maar het eigenlijke contract moet pas ten laatste de dag voor het huwelijk op het stadhuis zijn.

In de zaal mogen wij volgende week dinsdag ook langs om de menu eens te bespreken en zo, dus 't wordt allemaal wel heel concreet. We zijn al wel vergevorderd met de voorbereidingen, maar blijkbaar zijn er een aantal dingen die het toch net dat ietsje echter maken.

Wij trouwen om 14u voor de wet in Lier en ons feest is in het Daemshof in Noorderwijk. Voor de fotograaf zijn we in Duffel gaan zoeken: Foto Katrijn: een heel toffe madam. En onze ringen komen van Fede di Oro in Izegem en de ceremoniewagen (een Buick van het expojaar 1958) van Nostalgic Cars in Wichelen.

Waar gaan jullie foto's trekken? Wij hadden - voor het geval het te erg zou regenen - gedacht aan het Speelgoedmuseum in Mechelen, gezien mijn ventje zo'ne spellekeszot is.

Als gij nog op iets zou peinzen, waar ik niet aan gedacht zou hebben, laat het maar weten!

Groetjes
Ines
3/10/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...