Terug naar overzicht
Ben er zelf nog niet geweest. Voor verre bestemmingen zijn wij zelf héél tevreden over Kuoni! Veel rondreismogelijkheden. Je kan het aanbod op de site zien of een brochure opvragen. Veel succes!
Heb je ook ervaring met Koning Aap?Groetjes!
Zijn eerder avontuurlijke reizen hé! Alles hangt er vanaf wat je zoekt. Ik zou liefst op huwelijksreis wel wat comfort willen.
wij hebben al zeer goede ervaringen gehad met Peru-Planet. zij organiseren reizen maar het is ook wel avontuurlijk. Je kan het enkel via internet boeken. Het bureau bevind zich in Peru maar wordt geleid door een Belg en een Peruaanse. Als je de belg als reisleider hebt is dat heel aangenaam want hij regelt het meeste en je kan hem gewoon in het nederlands aanspreken.Wij hebben via hen al Peru en Bolivië gedaan en zijn steeds zeer tevreden teruggekomen. De laatste keer zat er in onze groep ook een koppel die hun huwelijksreis daar deden. Dus als je avontuurlijk bent aangelegt kijk dan eens op www.peru-planet.net Groetjes
Heel erg bedankt, ga ik zeker doen!!We zijn op zoek naar een actieve reis, zijn allebei geen "strandhangers". En als we dingen bezoeken, hebben we altijd een zeer hoog tempo (als ik het vergelijk met anderen). Dus het stoort ons absoluut niet dat het heel actief is!!
Argentinië is heel gemakkelijk om zelf rond te reizen, zonder organisatie. Evt kan je op bepaalde plaatsen dan nog excursies boeken met lokale agentschappen. Het openbaar vervoer (bussen) is zeer goed geregeld, niet duur en zeer comfortabel. Ook binnenlandse vluchten zijn makkelijk te regelen en wel interessant, aangezien het land enorm groot is. Indien je in het hoogseizoen gaat, best binnenlandse vluchten op voorhand boeken.