Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Roserie, Hof Van Nassau of Carelshof?

  13-7-2008 22:04:47
Hallo allemaal,

Wij trouwen in augustus 2009 en zijn volop op zoek naar een geschikte feestzaal.

We twijfelen tussen het Hof van Nassau in Zottegem, het Carelshof in Sint-Amandsberg en de Rozerie in Aalst.

Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met deze zalen die ons kunnen helpen een beslissing te nemen?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Sophie

Benedikt
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1384


Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik14-7-2008 8:03:09

hey!

Ik ken enkel de rozerie, dus over de andere kan ik al geen voor- en nadelen geven.
Ik ben zelf niet in de rozerie getrouwd, dus deze opmerkingen zijn enkel van horen-zeggen :-)

De rozerie is heel geschikt voor foto's als het mooi weer is, maar dan zijn eigenlijk alle locaties een mooi decor.
Nadeel van de rozerie door hun lange aarden opweg is dat het redelijk smerig kan worden als het regent. In ons belgenlandje houdt je daar best rekening mee :-)
Niet enkel voor jou, maar ook je gasten moeten een deel over die weg als ze van de parking komen.
Naar het schijnt (!) zou het diner plaatsvinden beneden en zou je voor het avondfeest naar boven moeten verhuizen, wat een beetje voor een breuk in de sfeer zorgt.
Voor de rest heb ik geen geruchten die ik kan meedelen !
Veel succes met jullie keuze!



dorien
4-10-2008
 Meld misbruik14-7-2008 10:28:34

Hallo Benedikt,

Wij zijn ook van jouw regio en een kijkje gaan nemen in Kasteel de Roserie.

Het is een beetje zoals Liesbeth zegt. Het is inderdaad een heel mooie locatie maar echt praktisch is het niet.

De receptie verloopt buiten of binnen op de benedenverdieping. Het eten is op de eerste verdieping (enkel via trap) en voor een dessertbuffet moet je terug naar beneden. Het dansen is ook daar. Wij vonden het persoonlijk een beetje teveel om 3 keer die trap op of af te moeten. Er zijn in onze familie ook al een paar oudere mensen en ik zag het echt niet zitten om die constant van boven naar onder te moeten sturen.

Je kan in de roserie ook in de kapel trouwen, wel gezellig maar héél klein.

Wij zijn al naar een trouwfeest in het Hof van Nassau geweest en dit was echt in orde. Zowel service als eten. En het is ook een mooie locatie hé.

Hopelijk ben je hier iets mee.
Groetjes,
Dorien
04/10/2008



Evelien
14-9-2009
 Meld misbruik14-7-2008 15:01:29

Dag Sophie,

3 jaar geleden zijn wij naar een trouwfeest geweest in het Hof van Nassau. De lichten dimden wanneer het volgende gerecht moest opgendiend worden. Eerst dachten we dat't expres was, maar toen we er meer gingen op letten, merkten we dat er een verband was tussen de lichtintensiteit in de danszaal en de drukte in de keuken.

Ook de dansvloer was vrij klein. (Mss was dit omdat er veel volk in de zaal zat).

Wel een mooie locatie, met de poort enzo.

Ik zou zelf nooit trouwen in 't Hof van Nassau. Veel succes op de zoektocht.



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik15-7-2008 12:24:24

Hallo,

ik denk dat je best al eens rondbelt om te polsen of ze nog vrij zijn de dag van jullie huwelijk. Wij geven ons feest in Hof ten bosse in Heusden en daar zit heel de zomer al vol (de zaterdagen)... en ik vermoed dat dat niet de enige feestzaal zal zijn waar dit het geval is. Wij hebben in januari dit jaar vastgelegd voor augustus volgend jaar en we konden nog maar kiezen uit een paar dagen toen.
Met de zalen die je vernoemt heb ik geen ervaring.

Groetjes,
Inge



Isabelle

 Meld misbruik22-7-2008 17:09:33

Het probleem met het licht in Hof van Nassau is niet langer. De nieuwe uitbaters hebben dit alles opgelost.
Er zijn reeds erg veel werken uitgevoerd om de zaak nog veel mooier te maken dan deze al is.
Groetjes



layla
11-12-2009
 Meld misbruik5-2-2009 20:29:44

kasteel de rozerie is kwa prijs echt niet duur,maar jammer genoeg zijn de zalen heel erg verouderd alsook de kappel echt jammer.
kasteel van lebbeke is ook wel de moeite alleen jammer dat alles in één zaal gebeurd.
carelshof heeft een iets mindere zaal voor de receptie maar wel een mooie zaal voor het eten en dansfeest en beschikken over een hele mooie tuin.de prijzen vallen goed mee.
zaterdag gaan we ook naar de lozen boer kijken.
verder willen we nog wel een twee zalen bekijken voor we beslissen. veel succes met jullie keuze!!



Els
20-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 14:03:40

intussen is de rozerie wat opgeknapt!!

hieronder wat meer info

wij zijn er zaterdag getrouwd en het was fantastisch!!

super bediening, fantastische sfeer, alles werd voor ons gedaan.
pakjes werden direct overgenomen, drank overvloedig geserveerd (echt, de gasten vonden dit super, en toch met forfaits :) ), allez gasten zaten al aan tafel en nét voor dat wij aan tafel gingen diende er zich nog 2 personen extra aan. deze werden zonder problemen opgevangen en bijgepast aan een tafel. Organisatie zorgde ervoor dat wij ons totaal geen zorgen hoefden te maken. daardoor had ik eigenlijk totaal geen stress: zalig!!!

ook de viering in de kapel was fantastisch. wij hadden wat veeeeel volk, dus dat was wel wat krap, maar des te gezellig :) buiten kon niet omdat het weer net iets te wisselvallig was: anders zeker een aanrader bij veel volk

eten boven en dansfeest beneden = helemaal geen probleem!!!

wij en ALLE gasten vonden het super. enorm veel complimenten gekregen over totaalpakket en zeker ook over de zaal/eten ed... dus bij twijfel... no worries!

aja, de bloemen werden voor en na t feest voor ons in de frigo's bewaard + auto door omstandigheden in privégarage geplaatst :)
dit was allemaal geen probleem!

wij hebben onze fotos elders genomen, maar de locatie leent zich er perfect toe om dit ginder te doen: water, bloemen, balkon... wij hebben dit jammer genoeg te weinig 'gebruikt'...

groetjes!! bij vragen mag je altijd mailen naar pimpje_AThotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info