Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

  2-5-2005 9:00:02
hallo wij trouwen op 5 augustus 2005 en zijn op zoek naar een paardenkoets te huur weet er iemand waar we hiervoor terecht kunnen dank u

ines
5-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1319


Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik2-5-2005 9:06:04

Wij trouwen op 4 juni in een huifkar, maar ze hebben er ook een paardentram en een koets. Dit is in Roeselare in West-Vlaanderen. Van waar ben jij?

Groetjes Isabel



ines
5-8-2005
 Meld misbruik2-5-2005 9:27:34

we zijn van oost vlaanderen namelijk aalst



Phyllis



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik2-5-2005 14:40:32

Wij trouwen in een koets op 19 augustus. Het is een mooie grote koets waar 4 personen in kunnen. Wij hebben eerst vooraf een kijkje genomen hoe ze eruit zag en ik heb onmiddellijk bevestigd. Het zijn heel vriendelijke mensen en hadden veel tijd. Ze zijn van Lichtervelde zoals mezelf. Wij betalen 225 € vanaf mijn thuis naar wet, kerk tot aan de zaal in torhout.



ines
5-8-2005
 Meld misbruik2-5-2005 14:44:14

hallo isabelle
kan je me soms het telefoon nummer en/of adres eens doormailen
groetjes en alvast bedankt
inesdekoker@pandora.be



Jurgen
14-8-2006
 Meld misbruik2-5-2005 16:55:31

Hey Ines,

Je kan eens gaan kijken op www.huurhouderijrvo.be . Deze zijn van Denderwindeke en hebben 3 of 4 soorten koetsen. Er is ook nog iemand van Ternat waarmee wij gaan trouwen. Zijn site is www.fanrobbe.be . Trouw je liever in een paardentram voor ongeveer 25 personen, dan moet je naar de site: www.steenhout.be . Deze komen van Vollezele.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en veel succes met de zoektocht!!!

Jurgen en Sandra

P.S. In welke zaal trouwen jullie. Bij ons is het feestzaal De Snip in Moorsel geworden.



Els
5-8-2005
 Meld misbruik2-5-2005 19:12:13

Hoi,
Ik kan je niet meteen een adres bezorgen, maar wilde gewoon even zeggen dat wij net als jullie trouwen op 5.08.2005!
Nog niet veel koppeltjes tegen gekomen met deze datum, vandaar!
Veel succes en een prachtige dag toegewenst, wij duimen alvast mee voor mooi weer :-)
Groetjes,
Els&dominique
elssmet@pandora.be



ines
5-8-2005
 Meld misbruik3-5-2005 11:21:44

hoi jurgen en sandra we hebben voor zaal hof ten ede gekozen in nieuwerkerken dicht bij onze woonplaats
bedankt voor de nuttige adressen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...